• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:37 ]

    ik ben vandaag niet normaal vergeetachtig (krul)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:19 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Heb ik ook bij scheikunde. Eigenlijk had ik een 3.8 maar ik heb een 4.1 gekregen. Dat staat leuker _O_


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dat had ik dus ook! ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had ongeveer hetzelfde met Frans, ik ben daar zo slecht in, en toen haalde ik een 4,9 en ik was DOLBLIJ, iedereen keek me vreemd aan hahaha
    Maar normaal haal ik veel lager, dus I was happy! (:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:20 ]


    Here & Now

    Haha, cool.
    Ik heb dit jaar nog geen enkele onvoldoende gehaald :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik sta ook een 4 voor geschiedenis, maar daar ben ik niet echt blij mee :/


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    yep ik had voor pta duits een 2,3 maar normenring ging omhaoog. dus een 3,5


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik dacht dat ik m'n nask verkloot had en haalde een 5.8:D Dus ik was wel blij...^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik sta een 9 ofzo ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik was ook altijd blij met een 4 voor wiskunde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik was niet zo blij met mijn cijfers voor Engels :/ Maar verder had ik voor biologie een 8,1 en voor geschiedenis een 7,7 (en dat was een examen).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ben eigenlijk nooit blij met een onvoldoende, ookal was een pw zo moeilijk ik word gewoon boos op mezelf.

    onder een 7 vind ik zelf eigenlijk gewoon slecht!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:47 ]

    Haha, same here. Kan me nog herinneren dat ik een proefwerk terugkreeg, er een 4.6 of iets dergelijks stond en ik haast een gat in de lucht sprong :'D.
    Medeleerling zo van: wth, ben je daar blij mee? Ik: fuckyeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik had nog een keer dat ik heel veel onvoldoendes haalde voor duits.. kreeg ik ineens een 7.. was zoo leuk.. iedereen had hoog en de lerares las echt zo voor van: wrm moet dit, dit is saai... en toen kwam ze bij mijn cijfer, zei ze ineens heel blij: "EEN 7!! WAT SUPER GOED, het gaat geweldig, ga ZOO DOOR!!" dus wij helemaal blij.. de hele klas echt zo van :8


    you make everything seem so possible <3

    Ik had een 6.7 voor Duits gehaald waar ik dus slecht in ben. Ik helemaal happy wezen en een paar mensen echt iets van "Da fuq".


    Shoganai i ne~