• Daar ben ik even benieuwd naar, dus hoeveel posters hebben jullie al van One Direction?^^
    Ik zelf heb er nu 10 (:

    - Ik bedoel hier helemaal niet mee, of je daardoor fan bent of niet.
    Ik vraag gewoon hoeveel posters je hebt opgehangen..

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 13:17 ]


    Ivar Oosterloo.

    Als er opeens een pony aan komt rijden op een gouden driewieler die heel vrolijk met Zayn's stem 'Hier, een poster' zegt, hem vervolgens aan mij geeft, + een briefje waar zijn ping bij zit, dán heb ik een poster.

    van one direction heb ik er 4 denk ik en van andere heb ik er zeker 60 ofso xD

    Jaja ik spaar tijdschriften (cool)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    0


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:50 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    2


    (Be)lieve in (you)rself

    1 van One Direction. ;o
    De rest is van Bieber -In de 40 ofzo, maar er hangen er maar 26 omhoog + 1 3D poster ;D + 1 zo'n ingelijste ;DDD wees jaloers ^^-


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Camillia schreef:
    van one direction heb ik er 4 denk ik en van andere heb ik er zeker 60 ofso xD

    Jaja ik spaar tijdschriften (cool)

    Ik spaar er ook, is altijd fijn om er eens terug in te bladeren als je je verveeld (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Bieberbucks schreef:
    (...)
    Ik spaar er ook, is altijd fijn om er eens terug in te bladeren als je je verveeld (:

    Jaa het is echt een verslaving en vooral leuk tijdens de vakanties of weekend xd


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    24,
    maar lang niet allemaal opgehangen. (':


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Helemaal geen, hoef er ook geen :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb sowieso geen posters, van niemand. Vind dat soort dingen echt niet leuk voor mijn kamer (no_chears)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    NOURRY schreef:
    0. _O_


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    vast wel ergens tussen mijn honderden posters :Y)
    ja ja...5 a 6 jaar de popcorn kopen en bewaren leverd toch heel veel posters op XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Geen een. I'm not a fan.


    <3

    Zeroooo. ^^
    Maar ik heb wel héél veel andere posters. Mijn hele kamer hangt vol.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)