• Dit topic is wel duidelijk, toch?! Ik heb dus een cover nodig en ik wil niks verklappen behalve de titel.

    Titel: New year's eve.
    Foto's: Ariana Grande (mag ook een ander plaatje van haar zijn, maar het liefst deze)
    Tom Kaulitz

    Het wordt gewoon een liefdesverhaal en dat moet genoeg zijn om een cover hiervan te maken, toch? (:
    Alvast heel erg bedankt!

    Here ya go, hope you like it:


    Link:http://i44.tinypic.com/5uqn1k.png


    “Love is a contradiction.”

    Waarschijnlijk kan ik niet op tegen die hierboven (ik ben neit zo super in covers), maar ik verveel me dood, dus waarom niet? :"D


    Let it come and let it be


    Let it come and let it be

    Ik wil ook wel wat proberen, maar die twee boven mij zijn al heel mooi :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Done, maar ik vind 'm niet leuk :')


    Op tip van Countenance: Minder zware kleuren bij Tom :3

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 14:38 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Countenance schreef:


    Leuk ;D alleen jammer dat die tom niet langer is..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Headbang schreef:
    Done, maar ik vind 'm niet leuk :')


    Ik vind 'm echt mooi, alleen jammer dat die kleuren bij Tom zo heavy zijn :3


    Let it come and let it be

    Midna schreef:
    (...)
    Leuk ;D alleen jammer dat die tom niet langer is..

    Tom moet gewoon nog wat groeien. En dan groei ik met 'm mee :9~:9~


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Tom moet gewoon nog wat groeien. En dan groei ik met 'm mee :9~:9~


    Whahaha xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Countenance schreef:
    (...)
    Ik vind 'm echt mooi, alleen jammer dat die kleuren bij Tom zo heavy zijn :3

    Maar dat is weg te halen :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wow! Ik vind ze allemaal heel mooi! Maar ik heb toch gekozen voor de eerste van Libertad! Allemaal heel erg bedankt voor de moeite!

    -Kan een slotje op dit topic-