• Ik had vandaag afgesproken met een vriendin van me, want die heb ik al een tijdje niet mee afgesproken door school. Ze heeft me dus al een keer eerder laten vallen toen we hadden afgesproken. Alleen alweer met L en we hadden al afgesproken. Oke ik dus weer afspreken een hele week van tevoren. Wat doet ze is ze niet thuis zonder iets tegen me te zegen. En nu 30min geleden lees ik deze tweet:
    Ben in zeeland met l. Super leuk met haar ik wil haar nooit meer kwijt. I love hear. Thank you very much dat ze het ook even tegen me zegt. Dus nu ben ik dus echt boos op haar, omdat dit al de zoveelste keer is -.-'.

    Iemand ook zo leuke vrienden?

    Edit:
    Ik ken haar al 9jaar, maar ze is ook zo'n verwend nest (daar had ik heel erg lang geleden een topic over). En ja ik heb ook de neiging de knoop door te hakken. En ja ik hoor haar eigenlijk geen vriendin te noemen. Ik wil daar mee duidelijk mee maken dat ze een heel erg kleine kans heeft (bijna niks dus).

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 17:43 ]


    Shoganai i ne~

    Jep zo'n 'vriendin' die je eerst alles toevertrouwd en als dan het nieuwe schooljaar begint negeert ze me compleet.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ja, een meisje F, die alleen maar naar 2 jongensvrienden van ons gaat en ons negeert niet meer ziet staan. alleen maar aandacht trekt van jongens, terwijl ze niet de knapste is. we voelden ons echt gebruikt door haar en genakt. k snap hoe je je voelt. stommevrienden ):


    Be who you wanna be.

    De volgende keer gaat ze maar mooi naar ons toe. (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    En wat is voor jou de laatste keer? Geef je haar nu nog een kans of niet meer?

    Krullie schreef:
    En wat is voor jou de laatste keer? Geef je haar nu nog een kans of niet meer?
    Ja een kleine kans om het goed te maken. Ik ga het gewoon 10.000 keer in haar hoofd slaan dat ik heel erg boos op haar bent.


    Shoganai i ne~

    Ik heb géweldige vrienden. Not. Lang verhaal?


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Dat soort mensen wil ik eigenlijk geen eens vrienden meer noemen... :/

    Minsa schreef:
    Dat soort mensen wil ik eigenlijk geen eens vrienden meer noemen... :/

    idd


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh jahoor.

    Ik; -aangekleed net-
    Zij; Sorry, ik ga niet meer. This te warm.
    -paar minuten later-
    Zij; Wie wilt wat doen? -tegen iedereen-
    Zij -tegen mij-; Zin om naar Borgerwold te gaan?
    Ik; Nee, "this te warm"

    Zulke dingen heeft ze wel vaker, dubbele afspraken maken en mijne laten vallen terwijl ze met die van mij eerder had gemaakt.
    Of een afspraak afzeggen en vervolgens alsnog aan mensen vragen of die wat te doen hebben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Famine schreef:
    Ik heb géweldige vrienden. Not. Lang verhaal?


    26 - 02 - '16

    Ik heb dus ongeveer hetzelfde (no_chears)

    Ik vind, dat je haar moet vermoorden en in cupcakes moet stoppen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    I love hear? Wat een oerdomme vriendin :Y)

    Wel een kutactie ja. ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou niet met haar af spreken en haar goed de waarheid zeggen, ik bedoel zoiets flik je toch niet?!


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik zou niet met haar af spreken en haar goed de waarheid zeggen, ik bedoel zoiets flik je toch niet?!
    Ik ga dat ook doen na velen jaren word je ook er wel gek van. Al moet ik zelf toegeven vroeger kwam ik altijd te laat, maar dat is nu niet meer zo. Ik ben gewoon simpel weg ouder geworden.

    @Midna
    zoiets had ik ook alleen dan meerdere keren:
    Zij: Ja sorry ik kan ga niet meer, want ik voel me niet zo lekker.
    Ik: wat heb je dan?
    Zij:Ik ben verkouden/een beetje hoofdpijn/een beetje buikpijn.
    Ik: -.-'

    @RainbowDash
    Ik dacht precies het zelfde :'D.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 19:40 ]


    Shoganai i ne~