• Zwarte Inkt en Witte Wijn gaat over de jonge schrijfster Ame, die het leven leeft met haar vriendinnen en haar laptop waarop ze haar boeken uitschrijft. Dit is natuurlijk niet het enige wat ze doet, want ook liefde mag niet ontbreken, zij en haar vriend Mitchell staan namelijk op het punt met elkaar te trouwen. Rozengeur en maneschijn, lijkt het zo, maar alles is anders, want plots duikt haar ex Nolan op die een film met haar wil maken. Haar grootste droom zal uitkomen, maar onder een voorwaarde; dat ze terugkomt bij haar ex.

    In deze quiz kan je uittesten of deze story (waarvan de beschrijving beter staat als je op de link klikt) iets voor jou is!



    “Love is a contradiction.”

    Nee, deze story is niks voor jou. Je houdt niet van het zoetsappige liefdesgedoe. Couldn't be more right :Y).

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 13:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, ik had gedaan bij elk antwoord; "Jap, het past bij jou!" Hihi. Ik zal je quizje even doen, ik heb me trouwens al heel lang voorgenomen om het verhaal te lezen, dus misschien dat ik dat wel eens ga doen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ghehe, ik kom dit verhaal overal tegen. In ieder topic dat iemand om een story vraagt(: Maar nee, net zoals C18 hou ik niet zo van soetsappige verhalen(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Deze story is niks voor mij :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik lees 'm al (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ik reageer graag altijd even op iedereen, maar om de modjes tevreden te houden zal ik dat allemaal in een enkel berichtje proppen, zodat 't 't topic niet zo bumpt :3

    C18 schreef:
    Nee, deze story is niks voor jou. Je houdt niet van het zoetsappige liefdesgedoe. Couldn't be more right :Y).

    Haha, in elk geval leuk dat de uitkomst zo goed klopt, bedankt voor 't maken van de quiz :3

    Cinna schreef:
    Haha, ik had gedaan bij elk antwoord; "Jap, het past bij jou!" Hihi. Ik zal je quizje even doen, ik heb me trouwens al heel lang voorgenomen om het verhaal te lezen, dus misschien dat ik dat wel eens ga doen. (:

    Alvast bedankt voor 't doen van de quiz en ik hoop dat je 'm gaat lezen, ik zie 't wel =D

    Wandering schreef:
    Ghehe, ik kom dit verhaal overal tegen. In ieder topic dat iemand om een story vraagt(: Maar nee, net zoals C18 hou ik niet zo van soetsappige verhalen(;

    Oeps oeps, valt 't zo erg op? Haha, ik reageer inderdaad in al die story-topics, maar eigenlijk alleen als ik ze in de actieve topics zie staan en ik er nog niet gereageerd heb, maar ach 't helpt wel voor lezers =D Helaas, jammer dat 't niks voor jou is, maar toch bedankt voor 't maken!

    Aiku schreef:
    Deze story is niks voor mij :')

    Ook jammer, maar toch bedankt voor 't maken en je reactie :3

    Racoon schreef:
    Ik lees 'm al (bloos)

    Woohoo, yay en dat vind ik leuk ook! He toevallig dat de uitkomst waarbij de story iets voor jou heeft een plaatje heeft met net zo'n beestje als op jouw profielfoto =D Hoe heten die ook alweer, wasbeertjes toch?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 13:47 ]


    “Love is a contradiction.”

    Ik lees 'm allang. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aiku schreef:
    Deze story is niks voor mij :')


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    @Libertad: Haha, een beetje wel. Niet dat het iets uitmaakt ofzo(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hij is iets voor mij en ik lees hem! Het is echt een aanrader, zelfs al hou je niet van drama en romantiek, dan nog grijpt hij je aan. (:


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Hij is iets voor mij en ik lees hem! Het is echt een aanrader, zelfs al hou je niet van drama en romantiek, dan nog grijpt hij je aan. (:


    Okeei, ik ga toch even een kijkje nemen dan(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cinna schreef:
    Haha, ik had gedaan bij elk antwoord; "Jap, het past bij jou!" Hihi. Ik zal je quizje even doen, ik heb me trouwens al heel lang voorgenomen om het verhaal te lezen, dus misschien dat ik dat wel eens ga doen. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik lees hem al, en ik vind hem geweldig <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hmm, hij klinkt toch wel leuk. Maar ik heb momenteel echt het concentratie vermogen dat gelijk staat aan een dood dier. Dus ik neem even een abonnement, en kijk even wanneer ik hem verder ga lezen(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Madge schreef:
    Ik lees 'm allang. (joehoe)

    Dat weet ik (krul)

    Wandering schreef:
    @Libertad: Haha, een beetje wel. Niet dat het iets uitmaakt ofzo(;

    Gelukkig maar =D Ach, beter in de ik-zoek-story-topics reageren wat wel mag dan op mensen hun gastenboek van die reclame rondbazuinen wat niet mag, want daar doe ik niet aan :3

    Pusheen schreef:
    Hij is iets voor mij en ik lees hem! Het is echt een aanrader, zelfs al hou je niet van drama en romantiek, dan nog grijpt hij je aan. (:

    Aww, ty voor die waardevolle reactie en ik vind 't ook altijd leuk dat je bij elke chapter reageert =D

    Postcards schreef:
    Ik lees hem al, en ik vind hem geweldig <3

    En ik vind jou ook geweldig *wenkbrauwwiebel*

    Wandering schreef:
    Hmm, hij klinkt toch wel leuk. Maar ik heb momenteel echt het concentratie vermogen dat gelijk staat aan een dood dier. Dus ik neem even een abonnement, en kijk even wanneer ik hem verder ga lezen(:

    Hihi oke, bedankt voor je abo dan en ik hoop dat je je gauw weer zult voelen als een levend dier :9~


    “Love is a contradiction.”