• Het eerste deel van de eerste opdracht is af :') Voor mijn intake, donderdag voor mn opleiding D:
    Ik heb 3 opdrachten gekregen en een daar van is aan de hand van een verhaal wat ik heb gekregen een hoofdpersonage maken + sfeerblad (de omgeving) + voorwerpen.
    En ik heb het hoofdpersonage af, in 5 dagen tijd.. ik heb nog maar 3/4 dagen voor de intake.. kut.

    Anyway, in dat verhaal zag ik dus ehm, iets uit de Victoriaanse tijd. Heel oud enzo:


    What do you think? :3 Is het goed zo of kan er nog iets bij?
    Anyway, nu moet ik snel beginnen aan de omgeving.. alleen ik zou echt niet weten hoe ik moet beginnen en ik ben te lui om het verhaal over te typen of te gaan scannen zodat jullie kunnen helpen :e


    I live for the applause, you will die for it.

    It's perfect! :9~
    Misschien moet je gewoon bedenken waar jij hem graag zou zien, of gewoon leuk gaan lezen en dan krijg je meestal zelf wel een beeld ervan en daar je omgeving op afstemmen :3


    Let it come and let it be

    Dit vind ik niet victoriaans, en om eerlijk te zijn vind ik ze maar statisch, wat ook waarschijnlijk moet. Die rechtse zijn wang is trouwens ook raar.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Dit vind ik niet victoriaans, en om eerlijk te zijn vind ik ze maar statisch, wat ook waarschijnlijk moet. Die rechtse zijn wang is trouwens ook raar.
    Soort Victoriaans. Lange jas, blousje met daarover zo'n ding (naam vergeten). Gewoon oud, toen er nog geen TV was en er koetsen reden over straat. En ja, de rechtse is stiekem ook een beetje snel gemaakt.
    Wat bedoel je met statisch? Mijn woordenschat is niet zo breed :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Hound schreef:
    (...)Soort Victoriaans. Lange jas, blousje met daarover zo'n ding (naam vergeten). Gewoon oud, toen er nog geen TV was en er koetsen reden over straat. En ja, de rechtse is stiekem ook een beetje snel gemaakt.
    Wat bedoel je met statisch? Mijn woordenschat is niet zo breed :')

    Ik weet niet goed hoe Statisch uit te leggen, ik raad je aan even een internetwoordenboek te raadplegen. Ik weet wel wat victoriaans is, ik vind het gewoon niet erg lijken op hoe ik victoriaanse kleding vaak uitgebeeld zie.


    Ex astris, sciencia

    Humm, door de schoenen klopt 't plaatje niet helemaal, vind ik. Ze zijn een beetje pirate'ish :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind hem geweldig ;d maar zoals diegene boven me ook al zei, vind schoenen er niet zo heel goed bij passen ;$

    -welke opleiding ging je ook al weer doen?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Ik vind hem geweldig ;d maar zoals diegene boven me ook al zei, vind schoenen er niet zo heel goed bij passen ;$

    -welke opleiding ging je ook al weer doen?-
    Game art en development.


    I live for the applause, you will die for it.