• Ik krijg in januarie een navelpiercing (: Jeeeuj. Ik hoor alleen van veel mensen dat het veel pijn doet x] Niet dat ik daar bang voor ben want heb al lip en neus piercing. Maar mensen die hier een navelpiercing hebben, wat was jullie ervaring? :3

    xx,


    Sometimes it's best not to care.

    Mijn verloofde heeft er een :Y) en een lipiercing. Ze zegt dat ze niet veel pijn deden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Mijn verloofde heeft er een :Y) en een lipiercing. Ze zegt dat ze niet veel pijn deden.


    Fotos! Vooral als ze ook een tepelpiercing heeft :9~


    quidquid excusatio prandium pro

    Volgens mij doet het niet zoveel pijn? In de 2e hebben een paar klasgenoten ook een navelpiercing gekregen en hun zeiden dat het niett veel pijn doet.


    <3

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Fotos! Vooral als ze ook een tepelpiercing heeft :9~


    She doesn't. (bloos)
    Plus, i don't trust you with pictures of ány girl. You'd probably do creepy stuff to it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een vriendin van me heeft er een, en volgens haar doet het niet echt veel pijn. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn nicht heeft er één en ze zei dat het pijn deed omdat ze er bij haar in moesten peuteren. :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    een meisje in mijn klas heeft er 1,
    die zij dat het niet pijn deed


    -

    Bij me zus deed het geen zeer (:
    Alleen die trut heeft het slecht verzorgd en is het gaan ontsteken en toen heeft die muts hem eruit gehaald.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil er 1tje. :9~

    Maar mag niet :(


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik voelde hem niet.
    De vrouw die me piercte zei zo van: "Zo, dat was het alweer"
    En ik van: "HUH? Maar ik voelde niks? Echt waar? o.o"
    Dus ik kijken, zat hij er serieus al in :'D
    Maar dat kan ook komen omdat ik het verwacht dat het net zo zou voelen als mijn lippiercings en daar ging er één van niet helemaal goed, dus vandaar :'D

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 17:41 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    (...)

    She doesn't. (bloos)
    Plus, i don't trust you with pictures of ány girl. You'd probably do creepy stuff to it.


    Pshh.... I'd never do creepy stuff with pictures! I just draw moustaches. Like this one!


    quidquid excusatio prandium pro

    Toen ik m liet zetten, deed het 1 seconde echt héél erg zeer, echt een seconde, en toen was het over. Even de pijn verbijten. Maar bij mn zusje was het anders; zij voelde er niks van, terwijl zij zeurt om het kleinste pijntje en ik normaal nergens last van heb. Verschilt per persoon dus :P

    ik heb er geen maar het lijkt me echt gaaf om een navelpiercing te hebben!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het doet niet echt pijn, maar het is nou niet echt wat je zegt een prettig gevoel. Wat wel echt kut voelt is als ze dat plastic buisje eruit gaan trekken.


    Never wait for perfection, just make it.

    licht er waarschijnlijk aan wat voor navel je hebt XD
    ik heb er geen
    en dat houden we ook zo
    ik vind die dingen redelijk eng


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm