• Wanneer Eleanor Parker seks heeft gehad met haar beste vriendin’s vriendje, Harry Styles, verdwijnt ze voor een jaar naar een kostschool aan de andere kant van the states. Als ze terugkomt is niet iedereen blij met haar terugkomst. Zo is er Zayn Malik die de twee betrapte en haar beste vriendin [..] inlichtte en de buitenstaander Louis Tomlinson die opeens heel interessant blijkt te zijn.


    De anderen van 1D komen er ook in, maar daar moet ik nog een rolletje voorzien. Zoals je ziet is het gebaseerd op Gossip Girl, maar dan ook een deel weer niet.. Ik ben nu zelf aan het kijken online dus ik zit nog niet ver dus ik begin ook bij het begin. Zo zie je dat Zayn de rol van Chuck zal innemen, Louis die van Dan en Harry die van Nate. Ik heb dus een aantal rollen nodig.

    Eleanor’s beste bitchie vriendin. Blair Wardolf in GGCinna
    Haar twee schoothondjes.
    Een oude vriendin van Louis. Vanessa in GG. Zij is niet rijk maar ook niet arm.
    Louis jongere zus. Jenny Humphrey in GG Banshee
    Andere rijkeluis kinderen.


    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: 16-18 behalve Jenny zij is 15.
    Karakter:
    Uiterlijk: bekend! (:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:04 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Banshee schreef:
    (...)

    Wat voor rol speelt mijn baby Niall eigenlijk? :9~ -nieuwsgierig-
    + ik ga invullen.


    Eric, Serena's broertje dus eigenlijk :9~


    all I want is the taste that your lips allow

    Mayer schreef:
    (...)

    Eric, Serena's broertje dus eigenlijk :9~


    Dat. meen. je. niet. - ik ga dood hier :9~ -
    Dat is dus mooi de perfecte rol voor hem. Omg ik hou van jou. Ik hou van jouuuuu! Ik ga wel twee huppelkutjes invullen ofzeeeeu.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    (...)

    Dat. meen. je. niet. - ik ga dood hier :9~ -
    Dat is dus mooi de perfecte rol voor hem. Omg ik hou van jou. Ik hou van jouuuuu! Ik ga wel twee huppelkutjes invullen ofzeeeeu.


    Yeah dan kunnen zij en Liam "Blair" Volgen(nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Maar wie wordt Liam? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh god, door jullie heb ik de GG boeken aan de kant geschoven en ben ik eindelijk aan de serie begonnen, ahahah.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Naam: Jordan
    Achternaam: Montgomery
    Bijnaam: Jordan heeft niet echt een bijnaam, maar Dumbbee is iets waar ze wel vaak mee aangesproken wordt. Het laat zien dat ze niet bepaald de allerslimste is en zelfs dit snapt ze niet.
    Leeftijd: Jordan is bijna achtien jaar oud, maar nog net zeventien. Ze wordt namelijk op 2 Januari achtien en is geboren in het jaar 1994.
    Karakter: Jordan is echt een van de domste meisjes die je ooit zult leren kennen. Niemand weet waar het vandaan komt, maar de meeste domme opmerkingen en vragen komen uit haar. Ze snapt niet veel en laat dit ook graag weten. Ze is namelijk ongelofelijk aandachtsgeil en kan ook niet zonder aandacht. Ze vraagt er bijna continue om en doet dit dan met een hoog giechelend lachje en een domme opmerkingen. Jordan is niet te vertrouwen, ze doet dingen roekeloos en kan voor geen meter een geheim bewaren. Jordan is iemand die erg eerlijk is en goed is in troosten. Ze is een echte knuffelmachine en loopt het liefste de hele dag achter jongens aan. Ze krijgt dan ook genoeg aandacht van het andere geslacht en heeft bijna elke week wel weer een nieuw vriendje, terwijl er drie anderen op haar aan het wachten zijn zonder dat ze weten dat ze vreemdgaat met iedere jongen die ze tegenkomt.
    Uiterlijk:


    Heather Morris
    Familie: Jordan hoort niet tot de echte upperclass, maar is eigenlijk maar een gewoon meisje. Haar moeder, Lucy, is een lerares op een basisschool en verdient hier de kost mee. Haar vader, Ronald, is tandarts, maar werkt maar parttime. Het zijn heerlijke mensen en zijn totaal niet arrogant over iets. Ze hebben drie kinderen, waarvan Jordan de middelste is. Ze heeft een oudere broer, Mitchell, van 22. En een jonger broertje Joshua van 15.

    Naam: Josh
    Achternaam: Avigo
    Bijnaam: Arrogance is de voornamelijste naam die voorbij komt als ze praten over Josh.
    Leeftijd: Josh is een jongedame van achtien jaar en verjaart ieder jaar op 4 Augustus.
    Karakter: Josh is echt een arrogant meisje dat het vrij hoog van zichzelf heeft. Ze is tevreden met zichzelf en kan het prima vinden dat de meesten haar haten, zolang ze zichzelf maar niet haat. Ze is degene met de beste beledigingen ooit en het meisje dat het vaakste met een grijns rondloopt. Niemand weet wat het is, maar ze kan bijna niemand uitstaan en boort graag mensen de grond in. Ze is niet eens zoveel bezig met zichzelf, maar vooral met het zorgen dat iedereen wel met haar bezig is. Josh is een zeer intelligent meisje dat het ver gaat schoppen in de wereld van de bitches, dat is iniedergeval wel zeker.
    Uiterlijk:


    Familie: Josh heeft de eerste tien jaar van haar leven in Israël gewoond met haar ouders, totdat ze vanuit daar moesten vluchten en nu wonen in Engeland. Haar vader is kort geleden overleden aan kanker en dit verdriet stopt Josh weg in het pesten van anderen. Ze woont nu bij haar moeder en jongere zusje van vijftien, Lottie.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    Maar wie wordt Liam? (:

    Ik twijfel ofwel laat ik hem ook een huppelte van "Blair" zijn of maak ik hem iemand die Eleanor dan goede raad geeft ofzo.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Mayer schreef:
    (...)
    Ik twijfel ofwel laat ik hem ook een huppelte van "Blair" zijn of maak ik hem iemand die Eleanor dan goede raad geeft ofzo.(cat)


    Haha je moet maar zien. (:
    Wanneer begin je eraan?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Banshee schreef:
    (...)

    Haha je moet maar zien. (:
    Wanneer begin je eraan?

    Wel met mijn examens weet ik het niet, vanavond of morgen. Waarschijnlijk morgen:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    Stilettos and broken bottles.

    Lots of love xx


    all I want is the taste that your lips allow