• Jongen op hyves bij z'n www: If i had wings and i could fly, I'd still walk whit you *hartje*
    Reactie van een meisje: Mooie tekst alleen het is whith niet whit *smiley poppetje*

    Waar ergeren jullie je aan? (:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 16:36 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik kan me ook ergeren aan mensen die Engels gaan lopen praten en het niet kunnen. Nee, doe het dan gewoon alsjeblieft niet :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Devines schreef:
    Ik kan me ook ergeren aan mensen die Engels gaan lopen praten en het niet kunnen. Nee, doe het dan gewoon alsjeblieft niet :W


    Klopt, en dan ook nog met zo'n geforceerd accent XD


    Full of envy behind that anonymous mask

    Devines schreef:
    Ik kan me ook ergeren aan mensen die Engels gaan lopen praten en het niet kunnen. Nee, doe het dan gewoon alsjeblieft niet :W


    Dit inderdaad, daar kan ik me écht aan ergeren.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Devines schreef:
    Ik kan me ook ergeren aan mensen die Engels gaan lopen praten en het niet kunnen. Nee, doe het dan gewoon alsjeblieft niet :W


    Inderdaad.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Devines schreef:
    Ik kan me ook ergeren aan mensen die Engels gaan lopen praten en het niet kunnen. Nee, doe het dan gewoon alsjeblieft niet :W

    En aan hoofdletter- en interpunctiefouten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ILOVEELENA schreef:
    (...)
    En aan hoofdletter- en interpunctiefouten.


    Ik kan me ook heel erg ergeren aan fout geplaatste lidwoorden (het meest het en de) en fout geplaatste betrekkelijk voornaamwoorden, vóóral die en dat. Die raam, de boek.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 20:25 ]


    The odds are néver in our favor.