• Nadat mijn verhaal is afgelopen, zou ik graag nog een nieuwe willen starten. Ik heb eens zitten denken en plots kwam er een idee in me op. Ik wil jullie mening vragen en ik garandeer jullie: Het wordt geen standaard story.

    I don't wanna in the rollercoaster. -Harry Styles.

    Eva Halders heeft een relatie met de beroemde Harry Styles. Al vaker is hij vreemdgegaan, flirt met meisjes, is vaak weg. Eva heeft er op een gegeven moment genoeg van en besluit het uit te maken. Harry is er tegen en besluit om haar om te kopen. Hij neemt haar mee op vakantie en palmt haar daar in, om vervolgens haar hart te breken. Eva heeft zoveel verdriet en besluit een wraak plan uit te denken.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:56 ]

    het klinkt wel leuk maar waarom moet het altijd een fanfidtion worden. daar zijn er al genoeg van
    niet haten, dit is gewoon mijn mening


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    I don't want in the rollercoaster?

    Ik zou eerst eens aan je Engels werken voordat je Engelse titels neemt, grammaticale fouten in titels schrikken mensen vaak al af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    I don't want in the rollercoaster?

    Ik zou eerst eens aan je Engels werken voordat je Engelse titels neemt, grammaticale fouten in titels schrikken mensen vaak al af.


    Inclusief mij.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:28 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als ze écht wraak gaat nemen, en niet op het laatst gaat twijfelen omdat hij dan zogenaamd weer van haar houd, dan neem ik een abo. Want ik heb al zoveel van zulke verhalen zien voorbij komen. Niet aanvallend bedoeld ofzo. :')

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 16:29 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    op een begeven moment?

    je bedoelt op een gegeven moment, denk ik.

    En I don't want in the rollercoaster klopt ook niet, volgens mij is het I don't wanna go in the rollercoaster.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik vind het gewoon echt zonde om er een fanfiction van te maken. Ik lees dat gewoon niet.. En bovendien is dat toch juist iets leuks aan het schrijven van een verhaal? Dat je er zelf van alles aan kunt verzinnen?

    Maar goed, het idee is niet slecht. Als je genoeg inspiratie hebt, gewoon doen. Maar ik zou het niet lezen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zou het sowieso niet lezen, omdat het fanfiction is. Maar ja, dat ben ik.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Larten schreef:
    op een begeven moment?

    je bedoelt op een gegeven moment, denk ik.

    En I don't want in the rollercoaster klopt ook niet, volgens mij is het I don't wanna go in the rollercoaster.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Endure schreef:
    I don't want in the rollercoaster?

    Ik zou eerst eens aan je Engels werken voordat je Engelse titels neemt, grammaticale fouten in titels schrikken mensen vaak al af.


    comfort in c h a o s

    Endure schreef:
    I don't want in the rollercoaster?

    Ik zou eerst eens aan je Engels werken voordat je Engelse titels neemt, grammaticale fouten in titels schrikken mensen vaak al af.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dit verhaal zou zoveel mooier zijn als je er geen fanfic van maakt


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    Dit verhaal zou zoveel mooier zijn als je er geen fanfic van maakt

    Clubbed schreef:
    Dit verhaal zou zoveel mooier zijn als je er geen fanfic van maakt

    + als de titel zou kloppen. Ik lees sowieso geen verhalen waarvan de titel niet eens klopt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the