• Mensen, ik wil even zeggen dat ik vind dat jullie je moeten schamen!
    Half Quizlet is boos op Bomm omdat zij DarkPassion 'geholpen zou hebben met mod-worden'!
    Bij deze wil ik opbiechten dat:
    1. Ik zowel Linetjuh als TOMxMYGOD een PB heb gestuurt waarin ik zei dat ze zich absoluut moesten aanmelden als mod omdat ik denk dat ze super mods zijn!
    2. Ik heb openlijk geduimt dat Linetjuh, TOMxMYGOD en DarkPassion mod werden!
    3. Ik heb alle WannaB mods met een stafblad afgewezen, tenzij het slechts een waarschuwing was en hun inzendingen ééérg goed waren!

    HATEN JULLIE MIJ NU OOK? ENKEL OMDAT IK HÓÓP DAT MIJN VRIENDIN MOD WORD? ENKEL OMDAT IK DE MENSEN WAARVAN IK DENK DAT ZE NIET GESCHIKT ZIJN ALS MOD HEB AFGEKEURD?

    HATEN JULLIE MIJ NU?!?!


    Zo ja; dan vind ik jullie zwak en laf, net als ik de mensen die Bomm haten zwak en laf vind!
    Wil iedereen die nog nóóit een vriend(in) heeft geholpen, nu zijn hand op steken?
    Als je je hand opsteekt lieg je!
    Wil iedereen die nog nooit heeft gehoopt dat een vriend(in) ergens in slaagde, nu zijn hand op steken?
    Als je je hand opsteekt lieg je!

    Bomm heeft niet valsgespeelt, evenmin als iedere andere mod!

    En als jullie haar nu haten, enkel omdat zij een mening heeft en die ook durft te laten zien, dan ga ik nu ogenblikkelijk weg van deze website!
    Want ik heb géén woorden om te zeggen wat ik van zulke kortzichtige mensen vind...



    Amen.

    Mups, er is veel meer aan de hand. De ruzie en heisa van gisteren was alleen de druppel die de emmer deed overlopen. Ik snap dat je boos bent op de users, maar als mod mag je niet zo boos reageren.
    Maak je niet te druk om Bomm. Met haar komt het wel weer goed. Ze heeft alleen even rust aan dr hoofd nodig.


    Bored.

    ik ben het met sayXkiss eens!! Ik ben ook geen mod geworden!Pech voor mij dan! ik juist wél blij voor de mensen die het wel geworden zijn!Ze kiezen gewoon de best hoor!ze kijken heus Niet naar de naam!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dankje voor al jullie positieve reacties :D
    Ik houd dit topic namelijk érg in de gaten [er moet geen ruzie komen hea? =']] maar heb nog maar één negatieve post gezien ='] [niet gedelete overigens]


    Maar ik vind dat HATEN dat iedereen nu doet erg overdreven..

    Bedoel je dat je het overdreven vind dat ik het zo zeg?
    of dat ze dat doen? XD



    ik heb gehoord dat er zelfs een anti-Bomm hyve is opgericht...

    omg dat is toch wel overdreven over die hyve!!(als het echt waar is!)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    OMG?
    een anti-bomm hyve?
    ze zijn gewoon jaloers -.-''
    Ja sorry voor de negatieve post.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Bomm is lief n_n (H)<33


    I do not hook up.

    ik heb gehoord dat er zelfs een anti-Bomm hyve is opgericht...

    OMG! Losers!


    Mew <3

    Amen. _O_ Helemaal mee eens!! Maar ja, je kunt ergens ook niet veel verwachten met die jonge meiden hier op Q. Meesten zijn zo'n 12-14 jaar. ¬¬

    xXx <3


    (...)

    Waarom reageer je dan op deze topic als je niet weet waar het over gaat? ¬¬ Like, dôh o.O

    Voelt zich aangesproken (ik ben 12)


    I do not hook up.

    (...)*voelt zich aangesproken*
    xD
    ik ben 14 =']


    Maar je bent iig niet kinderachtig, honey^^ Degenen die lopen te ruziën en te doen zijn wel kinderachtig bezig x3

    xXx <3


    FML

    Ik ga hard lachen als ik nu allemaal haattopics krijg =') Hmmm ik denk dat de meeste mensen wel weten hoe ik erover denk.. beetje jaloers mensjes.. ik heb ook ff snel door de aanmelding heengeplozen en de meest die zieken over Bommm hebben zich zelf aangemeld. Conclusie: jaloersheid... waait wel weer over als ik ze vertel hoe ik afgebeuld wordt als mod =P


    BAM!

    (...)
    Niet iedereen van 12 is zo hoor n_n! Ik praat vaak genoeg met Bomm en leuk enal dus nee jouwn redenatie klopt niet echt n_n


    Ik zeg ook niet dat iedereen die 12 is, zo is. Ik bedoel maar dat ze op zo'n leeftijd nog niet super volwassen kunnen reageren, omdat ze nog niet veel (levens)ervaring hebben.

    Er zit natuurlijk verschil in elk persoon. Je hebt mensen die al 15-17 zijn en nog gigantisch kinderachtig reageren. Ligt maar net aan je eigen, aan je persoontje.

    Excuses iig dat ik een verkeerd idee/beeld heb gegeven met m'n redenatie. Was niet mijn bedoeling. :$

    xXx <3


    FML

    Ja, ik snap best dat mensen jaloers zijn op de nieuwe mensen die Mod's zijn geworden maar hou dat lekker voor je zelf! Het is toch super leuk voor de mensen die het wel zijn geworden, en wat een gezeur over vriendjespolitiek, het is gewoon een feit dat je mensen die je kent sneller kiest dan anderen, maar er hebben hier een heleboel mensen gekozen dus het is gewoon eerlijk!
    En het is echt lullig dat jullie Bomm een soort van weggepest hebben, we zitten hier toch niet met z'n alle op de kleuterschool?!
    Of wel soms, sorry maar jaloers gedrag hoor je te kunnen onderdrukken ofzo, maar laat de ander in zijn waarde en laat ze gewoon met rust!


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    Ik zeg ook niet dat iedereen die 12 is, zo is. Ik bedoel maar dat ze op zo'n leeftijd nog niet super volwassen kunnen reageren, omdat ze nog niet veel (levens)ervaring hebben.

    Er zit natuurlijk verschil in elk persoon. Je hebt mensen die al 15-17 zijn en nog gigantisch kinderachtig reageren. Ligt maar net aan je eigen, aan je persoontje.

    Excuses iig dat ik een verkeerd idee/beeld heb gegeven met m'n redenatie. Was niet mijn bedoeling. :$

    xXx <3

    Geeft niet hoor ik had ook niet zo moeten reageren n_n
    Ofzo maar ik denk dat je voor een groot gedeelte wel gelijk hebt n_n
    Maar ach ik heb wel veel meegemaakt enal n_n


    I do not hook up.

    Mups je hebt soow keihard geleik.

    Ik vind Bomm altijd gewoon geleik hebben.

    En nog ff en het is hier voor mij ook een tijdelijke stop. Zit al met veel stress en dat ook nog gekut over moderators hier die hun werk niet goed doen. Ik weet dat schelden van mij is ook niet altijd even goed maar like. Zo ben ik nou eenmaal! Ik ben een persoon die af en toe kan schelden als ik het eruit wil gooien en ik ben een persoon die niet snel een blad voor de mond neemt

    Ik kan er behoorlijk pissed om worden.

    En mensen die nu Bomm of Mups gaan afkraken krijgen van mij geleik een forum ban :@.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik vind het helemaal geen reden om boss te zijn.
    Ik vind het goed voor DarkPassion dat ze mod. is geworden^^
    En dat is mijn mening!


    It's all for you, my butterfly.