• Heey iedereen!
    ik ga vanaf januari een story starten over 1D
    ik heb een paar rollen nodig dus als je wilt reageer!
    zeg het ook ff als je een bericht wilt als mijn story begint

    hier alvast ff waar het over gaat:
    Layla gaat in Cambridge studeren
    Ze laat al haar vriendinnen in Nederland achter
    In Engeland ontmoet ze Melody
    In de kerstvakantie gaan ze een weekje naar Londen...

    ok ik heb rollen nodig voor:

    - vriendin Zayn
    - vriendin Harry
    - vriendin Liam
    - Beste vriendin Layla
    - vriendinnen

    Alvast bedankt XX
    vul in:
    volledige naam:
    uiterlijk + foto:
    karakter:
    leeftijd + geboortedatum:
    waarvandaan:
    extra:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 16:10 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Eevee schreef:
    Kan ik die van Niall nog invullen?

    neej sorry daar ben ik iets anders mee van plan ;)


    It's darkest just before the dawn <3

    Vriendin Harry

    Naam: Maxima Jane Austin (Max)

    leeftijd: 17, 29 februari (ze is in een schrikkeljaar geboren, maar ze viert haar verjaardag op 1 maart)

    karakter: Max heeft een luchtig en open karakter, het is daarom niet vreemd dat ze snel vrienden maakt. Zo heeft ze een grote lijst vrienden, hoewel ze haar beste vrienden op vijf vingers te tellen zijn.
    Max is ook iemand die makkelijk kan praten. Zonder het te willen vertel je je diepste geheimen.
    Hoewel Max altijd vrolijk lijkt, klopt dit niet. Door de vele tegenslagen in haar leven is ze erg onzeker.

    uiterlijk:



    max heeft iets dat men natuurlijke schoonheid noemt. Haar lange kastanje bruine lokken die tot aan haar taille reiken en met haar grote, groene ogen, haar volle lippen en kleine wipneusje heeft ze al vele jongensharten sneller laten kloppen.
    Max heeft een gemiddelde lengte, met een stel prachtige benen en een goed gevulde boezem

    Familie:
    Max en haar ouders zijn niet bepaald de beste vrienden. Haar ouders hebben een ideaal beeld voor hun dochter en daar passen haar vrienden niet bij. Max heeft geen broers of zussen, maar wel een hondje genaamd Cat. Ze koos deze naam toen ze 12 jaar was was.
    Ze is geboren in Dublin, maar studeert in Londen

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 21:17 ]

    Rol:Vriendin Liam, of beste vriendin Layla
    Volledige naam:June Kaithlinn Murray
    Uiterlijk + foto:

    Ze heeft mooie donker-blonde haren en mooie blauwe ogen. Haar huid is een beetje bleek maar als het zomer is is ze in no-time weer bruin. Ze heeft best lange benen.
    Karakter:June is best zelfverzekerd maar ook best verlegen. Ze durft voor zichzelf op te komen maar soms ook niet. Ze heeft een hartje van goud en je kan haar met heel je hart vertrouwen, maar haar hartje is best klein. Ze is snel gekwetst.
    Leeftijd + geboortedatum:17 14-02-1994
    Waarvandaan:England, London
    Extra:-


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    wanneer ga je beginnen?

    Dsend schreef:
    wanneer ga je beginnen?

    Ik heb gepland 2 januari te beginnen, maar waarschijnlijkl kan ik niet wachten en begin ik toch wel eerder. ik waarschuw je wel ok? :)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 16:37 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    HungryNiall schreef:
    (...)
    Ik heb gepland 2 januari te beginnen, maar waarschijnlijkl kan ik niet wachten en begin ik toch wel eerder. ik waarschuw je wel ok? :)
    mij ook aub!

    vezz schreef:
    (...)mij ook aub!


    tuurlijk! (H)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 20:14 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    HungryNiall schreef:
    (...)
    Ik heb gepland 2 januari te beginnen, maar waarschijnlijkl kan ik niet wachten en begin ik toch wel eerder. ik waarschuw je wel ok? :)


    dat is goed :d

    Alle rollen zijn vergeven & ik ben de story gestart :)
    Link


    It's darkest just before the dawn <3