• Just figured out something...
    Ik wou niet naar de gala, omdat mijn pogingen om een jurk te zoeken gestaakt werden toen ik zag hoe belachelijk ik er uit zag...
    ..
    En nu smst een vriendin van me dat mijn crush mij zou mee vragen maar toen hoorde dat ik niet ging.
    ..
    Guess who's sad?

    How do you feeeeeeeeeeeel?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kan je niet alsnog gaan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Scrooge schreef:
    Kan je niet alsnog gaan?


    No, ze verkopen zeg maar alleen kaartjes op een bepaalde dag.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ohh, das rot!
    Kun je niet alsnog gaan en hem meevragen? Je weet nou wel zo'n beetje dat hij ja gaat zeggen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Awh, teddyhug? (kitty)


    Let it come and let it be

    Mraz schreef:
    (...)

    No, ze verkopen zeg maar alleen kaartjes op een bepaalde dag.

    Ahh, da's spijtig, maar misschien kan je op een andere avond met 'm afspreken? _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Countenance schreef:
    Awh, teddyhug? (kitty)


    YEAAH, I really need that! (huil)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Scrooge schreef:
    (...)
    Ahh, da's spijtig, maar misschien kan je op een andere avond met 'm afspreken? _O_


    Eigenlijk best een goed idee.
    Dan moet ik wel even wachten totdat ik 14 word, hihi.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Scrooge schreef:
    (...)
    Ahh, da's spijtig, maar misschien kan je op een andere avond met 'm afspreken? _O_
    `

    Dat durft ze niet. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    (...)`

    Dat durft ze niet. (cat)


    FUCK YEAH.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mraz schreef:
    (...)

    FUCK YEAH.


    You suck. Kuchkuch. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Mraz schreef:
    (...)

    FUCK YEAH.

    Bewijs dan dat je het wel durft. Van mijn part geef je me zijn nummer dan bel ik 'mwel op en vraag 'm mee uit voor jou :"D


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Bewijs dan dat je het wel durft. Van mijn part geef je me zijn nummer dan bel ik 'mwel op en vraag 'm mee uit voor jou :"D


    Durft ze ook niet. Weetje, er was zo'n feestje bij gebouw T. Nou daar was Feyza's oude crush, waar zij toen nog een crush op had, ik zei ''Moet ik naar hem toe?'' En toen begon ze helemaal histerisch te worden van ''NEEE, IK SLA JOU!'' And I was like > o.o. Ghihihi. ;x


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Zeynep.
    Get the fuck out.
    Thanks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Countenance schreef:
    (...)
    Bewijs dan dat je het wel durft. Van mijn part geef je me zijn nummer dan bel ik 'mwel op en vraag 'm mee uit voor jou :"D


    Nooooh. ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Durft ze ook niet. Weetje, er was zo'n feestje bij gebouw T. Nou daar was Feyza's oude crush, waar zij toen nog een crush op had, ik zei ''Moet ik naar hem toe?'' En toen begon ze helemaal histerisch te worden van ''NEEE, IK SLA JOU!'' And I was like > o.o. Ghihihi. ;x

    Steel haar mobiel even voor me en pb me die gast zijn nummer, ik zweer het ik bel 'm (cat)


    Let it come and let it be