• Ik kwam daarnet op de quote:

    "I’d invite haters to my funeral, so they can see what kind of amazing people I’ll have been sharing my life with."
    en ik moet zeggen dat ik hem best wel mooi vind.
    Hebben jullie ooit ook zelf een quote geschreven, of is er een quote van iemand of iets die je echt mooi vindt?
    Je kan hem hier altijd posten (:

    Kraak andermans quote alsjeblieft niet af, en wees vriendelijk (:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:58 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Music has no expiration date.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    mijn signature.
    En de eerste zin op mijn profiel.


    Cool, neat, swell -Cry

    Paynelinson schreef:
    mijn signature.
    En de eerste zin op mijn profiel.


    You're too sweet <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.



    26 - 02 - '16

    Best quote ever, dat zei Fred laatst tegen me (dat is een hele goede vriend van me):

    "Als er ooit een dag komt waarop ik niet bij je kan zijn en je niet kan zien lachen, als er ooit een dag komt waarop we ver van elkaar verwijderd zijn en als er ooit een dag komt waarop je me uit het oog verliest, weet dan dat ik altijd bij je zal zijn en jou nooit zal vergeten.". Dat vond ik persoonlijk de beste quote ooit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ‘Als ik er niet meer ben en het regent, dan denk ik daarboven aan jou,' zei opa een paar dagen voor zijn dood.
    ‘Opa, het regent in dit land iedere dag.'
    ‘Ja en?' knikte hij lachend.


    Uit een boek dat ik ooit las, ik blijf hem prachtig vinden <3


    Never run out of reasons to smile...

    "Those penis enlargement pills most be working, you're a bigger d*** than you were last week."

    Vond ik net op internet, gewoon geniaal :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Paradis schreef:
    ‘Als ik er niet meer ben en het regent, dan denk ik daarboven aan jou,' zei opa een paar dagen voor zijn dood.
    ‘Opa, het regent in dit land iedere dag.'
    ‘Ja en?' knikte hij lachend.


    Uit een boek dat ik ooit las, ik blijf hem prachtig vinden <3


    Die is mooi!

    ~Childhood is not from birth to a certain age and at a certain age, The child is grown up and puts away childish things, Childhood is the kingdom where nobody dies.~

    ~The most beautiful way there is, is the way you are~


    ~I Just Kidnapped (Name). Give me 10.000.000.000 euro, or you will never see him/her again <3~


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky