• Nu moet ik waarschijnlijk een bril en ik vraag me af of het me wel staat. Want anders zou ik graag lenzen willen. Dus nu heb ik een foto bewerkt en ja, ik wil jullie mening vragen. De kwaliteit kan slecht zijn.

    Klik voor foto.

    Luther schreef:
    Ik denk dat lenzen beter zijn..


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Ik denk juist dat 'ie wel leuk zal staan hoor! Maar als ik jou was zou ik even bij de opticien kijken en advies vragen, want die hebben veel verstand van alle monturen dus die zullen ook heus een bril kunnen vinden die jou heel leuk staat ^^


    “Love is a contradiction.”

    Oh ja, ook nog iets:
    als je in Nederland woont, kun je het beste voor de jaarswisseling een bril uitzoeken, want in het nieuwe jaar wordt een bril of minder of gewoon niet meer vergoed omdat al die ziektekosteverzekeringen moeten bezuinigen.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 21:25 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het is niet zo'n duidelijke foto dus het is niet zo goed te zien... maar mijn ervaring (ik heb een bril en lenzen) is dat het heel leuk is om een bril te hebben, zolang je je kleren er ook een beetje op afstemt en, als je voor zo'n Ray-Ban-bril gaat, zo'n grote vierkante, dat je die dan beter niet kunt dragen als je haar niet zo goed zit/in een staart, omdat hij dan een beetje je gezicht overneemt. Mij lijkt het prettigst een bril én lenzen, maar als je moet kiezen zou ik voor lenzen gaan, omdat je daar gewoon vééél beter door ziet en het gewoon bijna is alsof je goed kunt zien. Als je niet zo'n sterke bril hoeft, kan je natuurlijk ook gewoon alleen een bril op school dragen! :)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Lol ga naar een opticien, pas brillen en oordeel gewoon zelf. Who cares wat anderen ervan denken.


    -

    Pusheen schreef:
    Ik denk dat een bril jou juist heel leuk zou staan. ^-^


    Inderdaad.
    Zelf heb ik ook een bril^^ Al sinds ik drie was^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Tempesta schreef:
    Hoe slecht zijn je ogen? Als je nu net een bril moet, neem ik aan niet erg slecht. En dan vind ik het een beetje raar om al lenzen te nemen. Die dingen zijn best duur, hoor. xd Dus ja, ik kan niet echt beoordelen of een bril je staat aan de hand van een fotootje, maar ik zou zeggen: pas een heleboel verschillende monturen en je zult er zeker eentje vinden die mooi genoeg is. (:


    Only those who listen can hear

    Royce schreef:
    hangt er van af wat voor bril, maar ik denk wel dat het je staat


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Bij mij staan alleen zonnebrillen, haha.
    Maar het staat niet slecht, hoor.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja hoor, maar alsjeblieft geen nerdbril. Iedereen heeft die en dat maakt hem niet meer origineel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Royce schreef:
    hangt er van af wat voor bril, maar ik denk wel dat het je staat


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Bril!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zoals de anderen al zeggen: pas een bril bij de opticien. Als je een bril koopt is het niet zo dat ze aan komen lopen: deze bril krijg jij. Je hebt er ontzettend veel om te passen.
    Zelf ben ik voor de bril. Er is voor iedereen een kleur en montuur die je leuk staat, dus dat is het probleem niet. Het is voor jezelf: wil je een bril? Zo niet, dan zul je niet blij zijn met hoe je eruit ziet met die bril, dus dan zou ik het niet doen. Als jij denkt dat het jij vindt dat het je leuk staat en het niet erg vindt om ermee rond te lopen, dan zou ik de bril nemen. In het laatste geval zou ik het sowieso doen, omdat een bril inderdaad minder duur is.

    Zelf heb ik ook een bril en het is helemaal niet erg :') Zie het meer als een accessoire. Kies een leuke bril, misschien eentje met een leuke versiering ofzo en dan is het alleen maar leuk! Ik krijg er altijd 2 en dan kun je ook eens afwisselen :')


    To live would be an awfully big adventure

    Luther schreef:
    Ik denk dat lenzen beter zijn..


    -

    Devines schreef:
    Hahaha zo kan ik dat toch niet beoordelen met zo'n bril :')


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.