• Ik zit in een band ( Alter Moon ja (joehoe) ) en elke woensdag hebben we tot half zes een band workshop. Via die workshop hebben we een zaal & apperatuur en alles gratis kunnen huren en het hele optreden staat al gepland.
    We hebben alleen nog best veel te oefenen en aangezien dit de laatste woensdag voor de vakantie is en daarmee de een na laatste les van de workshop, is het belangrijk om te komen.
    Waar ik, de gitarist en de bassist helaas geen rekening mee hadden gehouden was dat we vandaag gingen staken en dus niet op school zijn (waar de workshop is). En nu zegt de superknappe muziek docent / organisator van de workshop dat als we niet komen hij het optreden schrapt D:
    En natuurlijk moet de bassist net vandaag op haar zusje passen en is de gitarist niet te bereiken (no_chears). Fml


    i put the fun in funeral

    Awwh, dat is echt kut. Ik hoop echt voor je dat het nog goed komt..

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 14:16 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is inderdaad echt rot!
    Succes ermee!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ^ Thanks
    Blegh.. Nu kan de gitarist wel, maar de drummer en de bassist nog steeds niet > <


    i put the fun in funeral

    Wil een vriendin van je misschien niet oppassen bij de bassist?
    Of zo?

    Hihi, ik wil wel, maar ik woon te ver weg waarschijnlijk. Tenzij jij helemaal in het zuiden woont.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 14:34 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wandering schreef:
    Awwh, dat is echt kut. Ik hoop echt voor je dat het nog goed komt..


    I´m nothing special.

    MissSharp schreef:
    Wil een vriendin van je misschien niet oppassen bij de bassist?
    Of zo?

    Hihi, ik wil wel, maar ik woon te ver weg waarschijnlijk. Tenzij jij helemaal in het zuiden woont.


    Noordwest (no_chears)
    Pff, ze woont best verweg van school en ik weet niet of veel van haar vriendinnen in haar buurt wonen. Damn moet binnen 25 minuten op school zijn T-T


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Noordwest (no_chears)
    Pff, ze woont best verweg van school en ik weet niet of veel van haar vriendinnen in haar buurt wonen. Damn moet binnen 25 minuten op school zijn T-T


    En het zusje kan ook niet mee? :'D
    Dat is ook een oplossing natuurlijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    En het zusje kan ook niet mee? :'D
    Dat is ook een oplossing natuurlijk.


    Dat zou wel een goed idee zijn, maar we hebben het maar opgegeven :C. Zonder drummer wordt het toch niet veel. Nu maar hopen dat Karel ons toch laat spelen volgende maand...


    i put the fun in funeral

    Omg, dat ken ik wel, is echt kut. En dan net vijf minuten te laat of zo neemt die persoon die je dan nog mist contact op zo van: 'Wat is er? Moet ik ergens heen?' En dan krijg je wurgneigingen :'D Tenminste, dat had ik (cat)
    Maar inderdaad hopen dat je nog wel mag spelen dan, anders zou het écht wel kut zijn (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    Dat zou wel een goed idee zijn, maar we hebben het maar opgegeven :C. Zonder drummer wordt het toch niet veel. Nu maar hopen dat Karel ons toch laat spelen volgende maand...


    Duimen dan maar!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt