• Hehe, topic 500 over mijn mooie filmpje.
    Hij is dus nu EINDELIJK af, maar hoe krijg je in godsnaam een filmpje van Windows Movie Maker [geen Windows Live Movie Maker] op YouTube? Want dat lukt mij en me friends niet..


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Gewoon, uploaden?


    I can't even think straight.

    Publiceren en uploaden?


    To love is to destroy.

    Anhysbys schreef:
    Gewoon, uploaden?


    Werkt niet. Ik krijg een bepaald .mswmm bestand en dat lukt niet op YouTube.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Werkt niet. Ik krijg een bepaald .mswmm bestand en dat lukt niet op YouTube.

    Je moet het bestand converteren.
    Wacht, ik zoek het knopje op.

    Edit: Filmbestand opslaan als. Staat in de rij bij opslaan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 19:38 ]


    I can't even think straight.

    Eh. Haha.
    Als je het filmpje opslaat op de harde schijf en het vervolgens upload naar yt?
    Geen idee hoe dat werkt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Morphling schreef:
    Publiceren en uploaden?


    Hihi, thanks. Ik had niet gepubliceerd.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Bestand>Filmbestand opslaan als> Het Web>Dsl-kabelmodum> dan wordt hij opgeslagen> dan staat er dat hij niet kan worden geupload op het web, daaronder staat: Maak kopie van deze film op computer. Dan kan je hem uploaden op YT.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Hihi, thanks. Ik had niet gepubliceerd.


    Moet dat beschouwd worden als een -eh- vergissing? :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    pfff, als ik hem wil publiceren spacet ie 'm. En dan: er staat geen Filmbestand opslaan als. Alleen project opslaan als en als ik dat doe dan staat er geen het web.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:

    pfff, als ik hem wil publiceren spacet ie 'm. En dan: er staat geen Filmbestand opslaan als. Alleen project opslaan als en als ik dat doe dan staat er geen het web.

    Sla 'm op op je computer en upload het dan op YT


    I can't even think straight.

    Je moet hem publiceren, en dan op jouw computer dumpen. En dan uploaden vanaf het bestand dat op de computer staat op youtube ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Sla 'm op op je computer en upload het dan op YT


    Als ik 'm opsla op me pc krijg ik een .wswmm bestand en dat kan niet op YouTube.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Je moet zorgen dat je hem niet als project opslaat, maar als filmbestand.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Publiceren, linkerbovenhoek, bestand aanklikken, vijfde van boven, en dan kan hij op Youtube (:


    Destroy what destroys you.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Als ik 'm opsla op me pc krijg ik een .wswmm bestand en dat kan niet op YouTube.

    Ik heb hierboven minstens drie keer uitleg daarover gezien. (cat)
    Sla het op als filmbestand en upload het dan op YouTube. Dat deed ik vroeger (voor ik Sony Vegas ging gebruiken. -waarbij trouwens hetzelfde moet-) ook. Zo zou het moeten werken.
    Succes!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 20:20 ]


    I can't even think straight.