• Met kerst komt onze familie dit jaar bij ons eten, wat betekend dat mijn moeder heel wat uurtjes in de keuken gaat staan dit weekend.
    Ik ga dan ook een klein gerechtje mee helpen maken: gevulde eieren.
    Ik ben dus van plan om het op kleine schaaltjes te zetten, voor iedereen apart, hoewel dit vaak in grote hoeveelheden bij elkaar wordt geserveerd.

    Nu is dus mijn vraag, heeft iemand een idee hoe ik het schaaltje een beetje kan opleuken? Want nu komt er alleen maar een gevult eitje op te liggen, hoe kan ik dit op een leuke manier wat opvullen? (:


    Inspiration can hit you any time

    Leuk gesneden tomaatjes? Van die schattige kleine (krul).
    Of doe er anders kleine bloemetjes bij. Of knip leuke figuurtjes uit fleurig kerst-inpakpapier.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 20:27 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Leuk gesneden tomaatjes? Van die schattige kleine (krul).
    Of doe er anders kleine bloemetjes bij. Of knip leuke figuurtjes uit fleurig kerst-inpakpapier.


    Ohh dat vind ik eigenlijk nog niet zo'n slechte ideeën! (: Vooral die bloemetjes of figuurtjes ^^
    Thanks! C:


    Inspiration can hit you any time

    Teken papieren kuikentjes en kippetjes, knip ze uit en zet ze tussen de eiren :9~


    Let it come and let it be

    Ja, ik ging ook zeggen, bloemetjes..
    Met wat ga je de eitjes opvullen? Want ik snap het concept niet echt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Countenance schreef:
    Teken papieren kuikentjes en kippetjes, knip ze uit en zet ze tussen de eiren :9~


    Haha x'D


    Inspiration can hit you any time

    Negligible schreef:
    Ja, ik ging ook zeggen, bloemetjes..
    Met wat ga je de eitjes opvullen? Want ik snap het concept niet echt


    Ik ga de eieren koken, waarna ik ze in tweeën snijd en de dooier eruit haal. Dit eierdooier prak ik dan fijn, met mayonaise en eventueel mosterd, en daarmee vul ik het dan weer op (:


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)

    Ik ga de eieren koken, waarna ik ze in tweeën snijd en de dooier eruit haal. Dit eierdooier prak ik dan fijn, met mayonaise en eventueel mosterd, en daarmee vul ik het dan weer op (:

    Oeh, leuk! En doe je het met gewone kippeneitjes?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Oeh, leuk! En doe je het met gewone kippeneitjes?

    Jep, gewoon met kippeneitjes (:
    Ik heb het alleen nog nooit gedaan haha x'] Maar ik geloof dat het niet zo moeilijk is, dus het zal wel goed gaan denk ik ;p
    Kijk anders maar eens op internet, kun je plaatjes zien van hoe het dan uitziet, en kun je recepten vinden hoe je t moet maken (;


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)
    Jep, gewoon met kippeneitjes (:
    Ik heb het alleen nog nooit gedaan haha x'] Maar ik geloof dat het niet zo moeilijk is, dus het zal wel goed gaan denk ik ;p
    Kijk anders maar eens op internet, kun je plaatjes zien van hoe het dan uitziet, en kun je recepten vinden hoe je t moet maken (;

    Ik heb eens een foto gezocht en ik herken het! Haha. Ik zag het helemaal anders voor me ='D
    Zoiets is leuk?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik heb eens een foto gezocht en ik herken het! Haha. Ik zag het helemaal anders voor me ='D
    Zoiets is leuk?

    Ja, zoiets ziet inderdaad leuk uit!
    Maar ik wilde eigenlijk de eitjes allemaal op aparte bordjes leggen, dat ik zeg maar voor iedereen 1 (of 2) eitjes heb, en die op een bordje leg waar diegene ook echt van eet, dus niet op een gezamelijk bord (als je me nog kan volgen door mijn hele logische zin haha :'])
    Maar opzich,, ik zou het wel kunnen opvullen zo met wat groen (:


    Inspiration can hit you any time

    BlueWolf schreef:
    (...)
    Ja, zoiets ziet inderdaad leuk uit!
    Maar ik wilde eigenlijk de eitjes allemaal op aparte bordjes leggen, dat ik zeg maar voor iedereen 1 (of 2) eitjes heb, en die op een bordje leg waar diegene ook echt van eet, dus niet op een gezamelijk bord (als je me nog kan volgen door mijn hele logische zin haha :'])
    Maar opzich,, ik zou het wel kunnen opvullen zo met wat groen (:

    Groen is altijd leuk. :')


    I can't even think straight.

    Heb je nergens van die ieniemiene kuikentjes liggen die je er kan opzetten?
    Jeweetwel zoiets


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    BlueWolf schreef:
    (...)
    Ja, zoiets ziet inderdaad leuk uit!
    Maar ik wilde eigenlijk de eitjes allemaal op aparte bordjes leggen, dat ik zeg maar voor iedereen 1 (of 2) eitjes heb, en die op een bordje leg waar diegene ook echt van eet, dus niet op een gezamelijk bord (als je me nog kan volgen door mijn hele logische zin haha :'])
    Maar opzich,, ik zou het wel kunnen opvullen zo met wat groen (:

    Juist ja, had ik gelezen en weer vergeten. Sorry
    Misschien kun je ze gewoon op zo'n lepeltjes leggen? En dan daar een blaadje sla onder en drie kleine blokjes tomaat of dergelijke?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 21:40 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik dacht door bij de titel...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!



    zo? :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.