• Vandaag om 6:50 is de C1000 waar ik werk overvallen. 0:
    Ik kreeg het via een vriendin die daar ook werkt te horen. Ik vind het zo erg hè!
    Iemand kreeg een pistool tegen z'n hoofd aan en iemand anders kreeg een mes tegen z'n keel en weer anders kreeg een hartaanval.. Diegene is nu gelukkig wel weer aanspreekbaar..
    Maar het maakt het alleen nog maar enger om te werken.. Ik hoef vanavond gelukkig niet, maar wel morgen. D:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 12:48 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wow, ik zou het ook eng vinden om daar nu te werken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dat is .. zó eng! Ook een reden waarom ik nooit in een tankstation wil werken.

    Omg. Dat is echt triest, serieus. ;o


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    Omg. Dat is echt triest, serieus. ;o

    Zeker nu.. Echt door en door triest.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    (...)
    Zeker nu.. Echt door en door triest.


    Dat is vooral echt zielig voor die mensen die daar binnen waren op dat moment.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Dat is vooral echt zielig voor die mensen die daar binnen waren op dat moment.

    Inderdaad, volgens mij werken die de komende dagen/weken niet meer. Ik heb echt medelijden met ze.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Oh, dat lijkt me vreselijk eng. :C


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bojangles schreef:
    Wow, ik zou het ook eng vinden om daar nu te werken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Headbang schreef:
    (...)
    Inderdaad, volgens mij werken die de komende dagen/weken niet meer. Ik heb echt medelijden met ze.


    Als ik daar bij was geweest, zou ik nooit meer daar durven te werken.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.