• Vandaag wordt Louis officieel 20!

    #HappyBirthdayLouWeLoveYou ! _O_








    + Het was een worldwide trending topic op Twitter

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 10:32 ]


    Not all those who wander are lost.

    HAPPY BIRTHDAY LOU! :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    NathanSykes schreef:
    Happy birthday, dear Boo bear*O**O*

    Cinna schreef:
    Happy birthday Boo Bear, you'll stay forever young!


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    Happy Birhtday*O*(K)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Happy Birthday Lou <3


    Think, it's the new sexy.

    Louis! <3
    Happy Birthday!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:27 ]


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Negligible schreef:
    Wordt hij 20?! Dat zou je ook niet zeggen..


    Only those who listen can hear

    omg, hebben jullie de TTs gezien op twitter over larry?
    & HAPPY BIRTHDAY BOO BEAR, I LOVE YOU.


    Save me from myself.

    23th = Internationale Larry Stylinson day.
    24th = Birthday Louis...

    Ik heb deze afgelopen dagen ontzettend gelukkig gevoeld. Al die trends, ze lieten me huilen, lachen en fangirlen. Ik ben zo ontzettend blij dat ik bij die geweldige Directioners hoor.
    -gelukzalige zucht-

    Louis William Tomlinson.
    Er zijn absoluut geen woorden voor mijn gevoelens voor jou. "Ik hou van je", is niet genoeg. Het is meer, groter en mooier dan dat. Ik heb me in tijden niet zo gelukkig gevoeld, maar nu ik jou 'ken'...* Dat gevoel wil niet weg en ik krijg elke keer een lach op mijn gezicht wanneer ik een afbeelding van je zie of je stem hoor* - meestal zelfs tranen in mijn ogen. Ik ben een erg emotioneel persoon en toen ik hoorde dat je geen twintig wilde worden, barstte ik in tranen uit. Ik wilde je van alles vertellen en ik wilde gewoon even naar je kunnen glimlachen zodat je weet dat je ook míjn steun hebt - dat je waarheid in mijn ogen ziet.
    Ik ben nog nooit zo erg en lang door iemand 'geobsedeerd' geweest, en ik weet zeker dat dit gevoel ook nooit meer weggaat.*
    Lieve, geweldige, fabulouise, hilarlouise, superheld Louis William Tomlinson,
    Ik hoop dat je al die woorden blijft. In mijn/onze ogen blijf je voor altijd jong. <3
    En er is nog zoveel meer dat ik je wil vertellen, Lou. Maar dan wordt deze post veel te lang en nutteloos, want je leest het toch niet.

    Ja, dit was een liefdesverklaring; alleen geen goede - ik zei al: er zijn geen woorden voor mijn gevoelens.

    * Dit geldt ook voor de rest van One Direction.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 1:06 ]


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Lol ik wordt 2 dagen later als hem ook 20..
    Wou ik maar even zeggen , niet dat dat iemand boeit xD

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 13:00 ]


    Stop wishing, Start doing..