• Aangezien hett kerst avond hebben sommige mensen al cadeautjes gehad ;D.
    Dus nu ben ik benieuwt wat jullie hebben gehad _O_. Ik :

    -Een polariod tablet (waar ik nu op zit)
    -3x nagellak
    - €20 voor me mobiel

    Wat hebben jullie gekregen? :3.


    Shoganai i ne~

    Ik heb net gekregen
    Een half staatslot
    Een vogelhuisje(voor in mijn nieuwe kamer)
    Het boek Verwelken
    Het boek Soulmates
    Ik heb nog nooit zoveel gehad met kerst


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wij doen eigenlijk niet aan kerst, maar ik heb toch een pyama gehad. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik heb gekregen:
    een e-reader
    een ipod
    skullcandy koptelefoon
    een parfum setje van vogue girl
    een kledingsetje in bruin en wit


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wij doen niet aan kertcadeautjes.
    Ten eerste hebben we het geld er niet voor, en ten tweede vinden wij dat kerst niet draait om cadeautjes maar om het samen zijn met familie en vrienden(krul)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 14:31 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Niks.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik heb Snoopy uggs (pantoffels gekregen)



    Maar dan wel in hotpink, dus niet deze lichte, maar donkerroze, kon geen plaatje van de dokerroze vinden :P Ik hou niet van uggs en zou er nooit op lopen maar deze pantoffels zijn veel te cute :D

    Verder heb ik nog een armbandje gekregen, van de Claire's. Met een thee pot eraan en een thee kopje en een taartje xD Haha en een brief opener. Echt een heel lelijk ding. Een van de lelijkste dingen die ik ooit heb gehad :P maar ik heb het wel nodig, aangezien ik heel veel penvriendinnen heb en regelmatig post krijg en al eens een brief bijna kapot scheurde :$ Veder heb ik nog wild rose van Avril Lavigne gekregen




    Dus ik ben weer helemaal happy :D Ben echt blij met mijn cadeautjes! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Guess what, mijn ouders zijn de cadeautjes niet eens vergeten (: Dus ben ik nu een uitbreidingspakket voor Sims 3 (Beestenbende, maar mijn Sims is gecrasht dus kan ik hem niet gebruiken) en boek 4 van Eragon rijker. Yay :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wij doen niet aan kerst. Maar mijn kerst cadeautje is dat ik mijn vriend toch nog heb kunnen zien dit weekend :3


    -

    Ik heb vorige week al schoenen gekregen voor kerst:
    Schoenen.

    En nog van die 'kisten'(laarsjes) met roze bloemetjes erop.
    Een burberry ketting.
    Een panty met stippen.
    + Oortjes voor mijn Ipod met van die eendjes erop.

    Maar wij gaan zo nog naar mijn oma, met de hele familie gourmetten, maar dan word de lijst van cadeautjes dus weer iets langer haha


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    gisteren avond kreeg ik mijn kerstgeschenkjes. Van de eigenaars van mijn verzorgpaarden kreeg ik mn eigen longeerlijn + longeerzweep.

    Van mijn ouders kreeg ik Een haardroger + Samsung Galaxy Gio


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Een dekbedovertrek, en een pakket van de CosmoGirl! met van alles erin :9~


    I'm in love with you and all your little things

    Twee kettingen, armbanden, een sjaal, een handtas en nog een stel tekenpotloden (:


    Never run out of reasons to smile...

    Caves schreef:
    Ik heb pas twee cadeautjes gekregen: neppe Uggs als pantoffels en de dvd van "Despicable Me" :3
    Maar ik weet ong wat ik nog meer krijg, namelijk een Sherlock Holmes boek en een camera hehe


    En ik kreeg dus nog een boek van Sherlock Holmes, een camera die heel goed is en nagellak die van die scheurtjes veroorzaakt :3


    As travars

    * vier paar sokken
    * armbandje
    * parfum (givenchy - play intence)
    * geld
    * verwenbon voor een chocolademassage (met mijn vriend)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 22:41 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dance4ever schreef:
    k krijg niets voor kerst


    I'd wonder if i ever cross your mind