• Heeft iemand een RPG account op hyves? Ik heb namelijk storylines nodig ;x
    Waarschijnlijk vind de helft van de mensen dit stom maarja.. geeft niet :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Murlaugh nogwat. Doe ik al heel lang niet meer, maar ik heb wel een account.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    GATES schreef:
    Murlaugh nogwat. Doe ik al heel lang niet meer, maar ik heb wel een account.


    Haha, ja dat is met heel veel rpgers, het is ook heel erg achter uit gegaan hoor.. het is gewoon niet meer leuk en je word constant genegeerd door iedereen en de meeste vinden zich beter als de rest.
    Dus soms zou ik ook wel willen stoppen, maar het lukt niet want dan ga ik weer heel de tijd kijken :')


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    RPG account op hyves? Hoe werkt dat dan? XD


    26 - 02 - '16

    Clubbed schreef:
    RPG account op hyves? Hoe werkt dat dan? XD

    Je maakt een profiel aan, verzint een naam, zet op je profiel de beschrijving van je character, ze boven de beschrijving dat je een Roleplayer bent.
    Zoekt een model en zet daar foto's van op je account en je begint met andere RPG accounts een storyline als ze dat willen en ik ben dit; Ophelia Rayne Owens.

    Oh en het is meestal in het engels maar je hebt ook nederlandse RP's C:
    Ik doe zelf liever engels maar doe ook nederlands als diegene waar je de storyline mee hebt niet zo heel erg goed engels kan of geen engels kan C:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik. :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    heb ik niet, maar een paar van onze katten hebben hyves, en daar doen we spelletjes op.xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Tranquilla schreef:
    Ik. :3

    Oeh, wie ben je? C:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Heb vandaag voor het eerst Rpg on hyves dus ik moet er nog een beetje inkomen...! heb je tips ?