• Nou op kamp gingen we met de hele groep een avond wandeling maken (het was pikkedonker!).
    Ik verveelde me een beetje en keek naar de weilanden,
    alleen.. Ik zag daar mensen, die zaten een kuilbaal open te maken.
    En naast die weiland zag ik mensen jagen op een hert.
    Ik vond dit vreemd en ik zei dus tegen mijn vriendin 'KIJK!'
    maar ze zag niks..

    Is dit vreemd?? (daarmee bedoel of dit normaal is xD)


    -

    Taize schreef:
    Of je vriendin heeft bij lange niet zulke goede ogen als jij, of je dacht iets te zien wat er niet was. Dat wil wel makkelijk in de nacht, dus het hoeft niet echt vreemd te zijn.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Famine schreef:
    Uhm. Ik denk dat het vreemd is, niet dat jij vreemd bént.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Progeny schreef:
    Nee, fantasierijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.



    Meisje, maak je geen zorgen. Je bent nog láng niet zo fucked up als ik ben :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lol, leuk dat sommige mensen hier gelijk denken dat je 'n soort van 6e zintuig hebt of zo haha. Tenminste, dat maak ik op uit hun reacties.
    Nah, ik denk niet dat dat het is daar geloof ik niet in, ik denk inderdaad gewoon verbeelding vanwege het donker. (:


    everything, in time

    Ja, ik vind dat vreemd.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Famine schreef:
    Uhm. Ik denk dat het vreemd is, niet dat jij vreemd bént.


    26 - 02 - '16

    EMMAH schreef:
    Jup.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Progeny schreef:
    Nee, fantasierijk.


    Ex astris, sciencia

    Valt wel mee.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Uneventful schreef:
    Nee. Fantasy is the only escape of this world.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien lag het gewoon aan je vriendin die het niet zag? :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Je bent niet vreemd! Het kan je verbeelding zijn,in het donker zie je vaak dingen die er niet echt zijn. Zo had ik vroeger toen ik nog op renate's kamer lag en gordijnen met konijntjes erop had, zag ik altijd iets op het gordijn dat ik eng vond. Of die keer dat ik dacht dat er wolven achter een kledingkast zaten op renate's kamer. Ook was er een keer iets met een poppenkast. Maar tsja... dat was heel vroeger toen was ik een jaar of 7?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Nee, sommige soorten harddrugs en paddos kunnen hallucinaties veroorzaken (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Uneventful schreef:
    Nee. Fantasy is the only escape of this world.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow