• nou, kijk miss is het een stomme vraag maar ik werd rond de 8/9e december werd ik voor de 1e keer ongesteld. Ik ben het sinds vandaag weer maar dat is toch te vroeg? of is dit heel normaal?


    Where words fail, music speaks

    RainbowDash schreef:
    (...)

    De trucjes? Gillend rondrennen omdat je niet tegen bloed kan? (cat)

    Ik kan heel goed over bloed. (cat)
    Ik wou een paar jaar geleden ook arts worden... Totdat wiskunde mij onderuit haalde. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat is heel normaal, zeker in het begin. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is normaal. Als je niet aan de pil bent dan is je cyclus nooit helemaal regelmatig. Zeker in het begin is het vaak zo onregelmatig als wat, later komt er meer regelmaat in. Maar ook later kan het onregelmatig zijn. En als je dan regelmaat heb kan je ook wel eens van je cyclus afwijken door invloeden van buiten af(denk aan stress).
    Het is nu eenmaal geen exacte wetenschap.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    Om de 4 weken ongeveer, is dus best normaal hoor, zeker in het begin ^^


    Firm believer of all that is magic

    Zoals de anderen zeggen: dat is heel normaal in het begin. Daarbij komt dat je heus niet precies om de 4 dagen ongesteld zal zijn. Het kan altijd een paar dagen verschillen. Ik heb ook nog nooit gehad dat het precies klopte. Ik ben trouwens wel jaloers op je. Op jouw leeftijd was ik al 3 jaar ongesteld(cat) Ik schaamde me dood op de basisschool, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Dat is heel normaal hoor, ik heb er af en toe ook nog last van en ik ben het al 3 jaar.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Het is inderdaad normaal. In het begin is dat meestal zo, al heb ik mijn maandstonden sinds juli en ben ik erg regelmatig. Het hangt ook van persoon tot persoon af.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    RainbowDay schreef:
    het is in het begin normaal als je afwijk. :3
    Gelukkig heb ik de pil


    26 - 02 - '16

    Is inderdaad normaal, alleen door de pil krijg je echt een ''perfecte'' cyclus. Ik ben al zo'n 5 jaar aan het menstrueren en alleen toen ik nog aan de pil zat was het echt om de vier weken. Nu ook niet meer, omdat ik spiraaltje heb.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zonder de pil ben je in het begin altijd onregelmatig ongesteld.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je hebt het net, dus het moet nog allemaal wat aanpassen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    I think the message is clear, guys(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Scrooge schreef:
    In 't begin is 't vaak heel erg onregelmatig en dat kan wel een jaar aanhouden, maar da's voor iedereen verschillend _O_


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik ben vandaag voor het eerst ongesteld geworden o_0


    El Diablo.

    Zelfs bij mij is het soms nog een beetje onregelmatig, er kunnen een paar dagen verschil tussen zitten, dat ligt aan je lichaam. Meestal komt er na een tijd wel een vaste cyclus en kun je dus gaan uit rekenen wanneer je ongesteld word. Sommige zoals ik hebben dat niet en dan verschilt het per maand.

    En 14 is een mooie leeftijd om voor het eerst ongesteld te worden, ik was net 11 geworden toen ik het voor het eerst werd

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 0:24 ]


    Physics is awesome