• Nou mijn BF is naar VWO gegaan en ik naar HAVO. Ik wist wel dat we hier door elkaar minder zouden zien en ook elkaar minder zouden gaan begrijpen enzo. Maar zij was diegene die mij heeft aangepraat dat onze vriendschap veel sterker is en mij niet zo laten vallen. Ik geloofde het en ging vol goeie moed naar school. De eerste 2 weken ging het wel goed,ik fietste met haar naar school,zagen elkaar in de pauze en kwam nog bij haar thuis langs in het weekend. Maar nu, we fietsten nooit meer samen, ze negeert me bij de kluisjes en in de pauze,of ze zegt soms iets maar niet zoals vroeger en ze gaat alleen maar om met een ander meisje Esmee >< Ik vind leuk dat ze zoveel lol heeft met haar klas en geloof me Esmee is een vet koewle meid,maar om mij gewoon in de strond te laten hoeft ook weer niet. Alle meiden van de brugklas zitten bij haar in de klas en bij mij maar 6 meiden waar ik echt helemaal nix meer heb >< Nou lekker dus zit ik maar rond te hangen bij de jongens wat ik eigenlijk maar stom vind >< Die jongens zijn wel koewl enzo maar ik zit toch liever bij de meiden =] Nou het probleem is, ik verlies mijn BF mijn andere vriendin zit in een andere klas en ik ken helemaal niemand meer in mijn godverdomme klas !!!

    Zo,dit is eruit !! Als iemand tips ofzo voor mij heeft hoor ik het graag =]

    xoxox


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bedankt voor jullie hulp hoa mensen ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ach het is vet kut voor je ;S
    Helaas weet ik niets te zeggen erop, want ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Maaar ik heb nu andere vriendinnen, en geeft amper nog wat om dat meisje dat me zowat liet vallen. Jij hebt nu ook [nieuwe] vrienden, helaas (?) zijn het jongens. Maar je vind vast wel nieuwe vriendinnen..<3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ach wat een spellingsfouten >< let er niet op zou ik zo zeggen ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nou het zijn niet echt vrienden >< Het zijn gewoon jongens waarmee ik omga in de pauze omdat er niemand anders is


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nou bedankt mensen voor je hulp ! Zou jullie ook nog eens helpen ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    xNIJNTJE .. My is dit verhaal ook gebeurd :O ..
    dit is egt gewoon kut voor je.
    Als je er over wil prate ik ben er voor je <33
    x. Roxy

    egt kut voor je

    heb je er al over met haar gepraat?


    Gustav<33333 KimxGustav = KimxGeorg en KimxBill

    Nou het zijn niet echt vrienden >< Het zijn gewoon jongens waarmee ik omga in de pauze omdat er niemand anders is


    Ach het is kut ><
    Maar is er echt geen meisje waar je nog mee om kan gaan?


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik heb dus echt serieus precies het zelfde he je moet die vriendin gewoon ook een tijdje laten stikken dan gaat ze je vanzelf echt wel missen hoor:O die 'vriendin'van mij ook die kwam opeens huilend naar me toe enzo dat ze ons mistre ¬¬ en toen hadden we een gesprek met haar mentor en nu is het eigelijk wel weer zo beetje goed ze moet gewoon aan haar nieuwe klas enzo wennen ^^


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Probeer gewoon vrienden te maken in je eigen klas en niet zeiken van: ze zijn mijn type niet, want ik wed voor 100 euro(nah eigenlijk niet) dat ze anders zijn dan je denkt. Want zelf vind je het ook niet leuk als hun zeggen: Aan haar hebben ze niks.

    Miss moet je je vriendin een tijdje laten rusten en dan gewoon tegen haar praten en dan gelijk beginnen met: "We moeten weer eens afspreken"

    Stap eens gewoon op haar af en vraag wat haar probleem is, of ga bnij haar thuis langs. Dan moet ze wel met je praten :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Probeer gewoon vrienden te maken in je eigen klas en niet zeiken van: ze zijn mijn type niet, want ik wed voor 100 euro(nah eigenlijk niet) dat ze anders zijn dan je denkt. Want zelf vind je het ook niet leuk als hun zeggen: Aan haar hebben ze niks.

    Miss moet je je vriendin een tijdje laten rusten en dan gewoon tegen haar praten en dan gelijk beginnen met: "We moeten weer eens afspreken"

    Ja dat kan wel maar dan kom je ook zo wannaB vrienden over ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Ja dat kan wel maar dan kom je ook zo wannaB vrienden over ><
    Kan jou het wat schelen hoe je overkomt

    Dat lijkt me echt K*T...

    Nou moet ik zeggen dat mijn BF een jongen is...
    Klinkt vast vreemd maar goed.

    Ik had voor hem een meisje als BF wij gingen ieder naar een adere school...

    We hebben elkaar denk nu al 2 jaar niet meer gesproken en zijn officieel volgens mij ook nog steeds BF...

    Dan heb ik er maar 2:

    Een jongen en een meisje

    Met met dat meisje heb ik duz ook totaal geen band meer.

    Tips:

    1. Ik zou me lekker afregeren in leuke dingen doen met andere mensen.

    2. Buiten school veel met leuke meiden optrekken.

    3. Je open stellen voor een echte goed jongens vriendschap!
    *Echt waar ik heb een jongen als BF en hij is de beste die iemand zich kan wensen (A)*

    4. Gewoon een keertje eerlijk met haar gaan praten!

    5. Als 4 niet werkt is zij jou dus kennelijk al vergeten! Probeer dat ook bij haar te doen! Ik zou alleen wel normaal tegen elkaar blijven doen. Niet dat je inene vijanden bent! Ofso :S

    XSimone (K)

    Ps. Sterkte ik weet dat je je dan soms echt KLOTE kan voelen!


    Follow just your own mellody