• Want de vriendin van m'n broer is vannacht wezen slapen. Nu staan ze dus samen onder de douche.
    En ja hoor, je kan het al raden, ze staan te kreunen en te doen. O.O
    En dan te bedenken dat ik ook nog in die douche moet gaan staan, gatverdamme..

    Hebben jullie dat ook gehad? x'D

    Edit;
    Ja, het is bter dan dat ze ruzie hebben. Maar ze hadden het ook in het andere huis kunnen doen, waar ze dan alleen zijn. En ze weten dat dit huis nou niet echt bepaald geluidsdicht is, dus is niet zo slim.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:35 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Uh.. Dat is.. awkward.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Nou ja, wees blij dat zij al een voorbeeld zetten. Dan ga jij extra stil zijn met je vriend


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Frigga schreef:
    (...)
    Nee hoor, heb ik ook.
    Laat ze lekker, ze dan tenminste gelukkig met mekaar. Beter dan ruzie niet?

    Zeker, maar het klinkt alleen vies. Ik bedoel, ze hadden ook naar m'n vaders huis kunnen gaan. Daar waren ze alleen. En werden ze niet gestoord.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Abominate schreef:
    Ben ik de enige die geen damn f*ck zou geven als ik dat zou horen?...


    Nope, you're not.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Negligible schreef:
    Nou ja, wees blij dat zij al een voorbeeld zetten. Dan ga jij extra stil zijn met je vriend

    Kijk, daarvoor heb ik twee huizen, kan ik extra luid zijn. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:31 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Tate schreef:
    Aaaaaaaaaawkwaaaaard ;d


    Tell me about it, stud.

    SING schreef:
    (...)
    Zeker, maar het klinkt alleen vies. Ik bedoel, ze hadden ook naar m'n vaders huis kunnen gaan. Daar waren ze alleen. En werden ze niet gestoord.

    Meestal gebeuren die dingen en plan je ze niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat ben ik blij dat ik geen broer heb. Maar veel sterkte en ik zou ze ermee confronteren want anders gaan ze het misschien vakker in de douche doen


    Physics is awesome

    Frigga schreef:
    (...)
    Meestal gebeuren die dingen en plan je ze niet.

    Sowieso hebben wij hier geen ruimte voor 4 personen. Dus ik vond het al zo raar en dan vind ik dat het best logisch is dat je ergens andera naartoe gaat.
    Nou vind ik het niet erg, want het hoort erbij. Dit topic was gewoon een lollig dingetje. Niks serieus. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik had dus mooi tegen de deur aan gebonkt en gezegd dat ze wat zachter moeten doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    AWESOME!

    Feliciteer hem met het feit dat ie sex onder de douche heeft gehad. Ik ben trots op hem. Nu op naar de sex op de keukentafel! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is wel echt tegenvallend ja. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eyes schreef:
    Wat ben ik blij dat ik geen broer heb. Maar veel sterkte en ik zou ze ermee confronteren want anders gaan ze het misschien vakker in de douche doen


    26 - 02 - '16

    Banshee schreef:
    Gelukkig niet! D:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Minsa schreef:
    Iehh... o_O Maar wees gerust, ik liep een keer binnen toen m'n ouder het deden, dus je bent niet de enige. 8D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.