• Ik dacht zo, we zullen de grappigste stukjes eens opsommen.
    Ik vond Charlie's huwelijkstoespraak super grappig, en Bella die wakker word (na hun eerste huwelijksnacht) in een verwoeste kamer. Waren er nog grappige stukjes?

    okay: nieuwe regel voor in het topic; geen twilight haters.

    Dat kan je beter in het begin post zetten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ze hadden de grappen van jake naar rose erin moeten doen. ik vodn het grappig hoe eddie het bed kapot maakte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alle stukken, aangezien het funny is dat er gayvampieren rondlopen die glitteren in de zon :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    Alle stukken, aangezien het funny is dat er gayvampieren rondlopen die glitteren in de zon :"D
    xDxDxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jessica was de complete stuk waar ze in zat Edward en Bella aan het afzeiken. En dan bedoel ik vooral dat stuk met die taart :) en de speech...

    Het moment dat ze valt en d'r rug breekt.
    Dat was ook wel een beetje ranzig, maar goed :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het stukje dat Emmett gaat speechen ;D
    eigenlijk alle speeches ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Dat ze dood gaat. Oh, toen zei iedereen: "NEE! OMG!" Maar ik vond het best cool opzich. Eindelijk eens geen Eddie die haar redt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kristen Stewart is so horrible she's almost funny.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Laat me niet vallen hé. Dat gezicht xD


    Firm believer of all that is magic

    Tja, ik vind het acteerwerk ook niet al te best, maar de boeken zijn leuk & het sctipt is best oké vind ik.

    Speech van Charlie & Jessica haha, en eigenlijk moest er meer Jacob-humor in ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Fae schreef:
    Tja, ik vind het acteerwerk ook niet al te best, maar de boeken zijn leuk & het sctipt is best oké vind ik.

    Speech van Charlie & Jessica haha, en eigenlijk moest er meer Jacob-humor in ^^


    Ja, met grappen over Rosalie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uhu ;D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    de scène waarin Bella bloed dronk xD
    Jammer dat ze er niet in hadden gezet hoe Jacob zijn hondenkom naar Rosalie smeet :Y) (En zijn domme blondjes moppen ook)


    You only live once, but if you do it right, once is enough.