• Heey!

    Allereerst beloof ik dat ik deze wedstrijd wél deftig afmaak (=

    1.De eerste opdracht komt online als 10 mensen zich hebben ingeschreven.
    2.-
    3.Ik wil min. 10 leden en max. 20
    4.Er zijn ong. 7 rondes
    5.Eén ronde duurt 2 weken
    6.Als iemand zijn opdracht niet binnen kan leveren binnen de deadline, vraag ik eerst om een reden, als deze een begrijpelijke reden is, dan krijgen ze max. 4 dagen uitsel, ik weet dat dat niet lang is, maar ik wil ook niet dat de boel hier uitserft.


    Ik heb besloten dat ik géén juryleden zoek.
    Deelnemers:
    1. Griphook 2
    2. Fantasia 2
    3. HoranNiall 2
    4. Scandal 2
    5. Paramouse 2[/url
    6.
    Sioux 2
    7.NewStyle 2
    8.ElctricAngel 2

    Inschrijvingen zijn gesloten.



    [center]Opdracht 2:
    Door de foto van Fantasia in oprdacht 1 ben ik op het idee gekomen aan deze opdracht: Neem een foto van iets waar een verhaal achter zit, als voorbeeld zou je dus naar de foto van Fantasia kunnen kijken (:

    Deadline: 15 februari
    Er vallen 2 personen af

    May the best win!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 17:09 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ja, dat is wel logisch inderdaad (: Can't wait, lol


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn foto.
    Ik weet het, eigenlijk ben ik gwn vergeten dat ik meedeed aan deze westrijd, tot ik weer allemaal berichten kreeg. xD.
    Noujaaw het verhaal erbij:

    Weet je nog? Vroeger! Toen je nog alles kon. Toen een eenvoudige speeltuin je hele wereld was. Een klimrek kon een schip zijn in onbekende wateren. Een hobbelpaard kon een paard zijn die door woestijnen of bossen gallopeerden. Een schommel kon een vliegtuig zijn.

    Maar nu is alles anders. Als je nu langs een speeltuin loopt, kijk je er nouwelijks naar. Het is maar een stuk land waar niks op valt te beleven. Er is niks bijzonders. Het is gemaakt door handen van mensen, en na een tijdje word het een stuk schroot. Dat zou nooit veranderen. Je fanatsie is gewoon verdwenen.

    When you grow op your heart dies.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 19:39 ]


    Every living creature dies alone.

    Morsmorde > Griphook


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    krijgen we nog uitslag of word het weer verlengd?

    Ik zou nu ook wel willen weten hoe het er nu voor staat. :x

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 20:41 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    en ik zie in de begin post dat ik niks heb ingeleverd, maar dat heb ik wel: het staat 1 of 2 pagina's terug

    Sorry dat ik zo last-minute ben, maar mijn camera was aan het kutten. :'D


    Dit is mijn inzending. Ik kan een heel lang verhaal ophangen over de betekenis van deze foto, maar ik kan het met een paar zinnen doen. Als je je rot voelt, zijn het altijd je vrienden die je met de kleinste dingen op weten te vrolijken. Hier zit ik, na een leuke dag, in de trein terug naar huis. Ik kan wel een foto laten zien van ons allemaal, maar ik vind dat ik op deze foto duidelijker zie hoe gezellig ik het gehad heb. (:

    Ik heb geen zin om de wedstrijd nog is uit te stellen. Das dan maar pech voor diegene die niet hebben ingeleverd. Ik ga nu het begintopic weer in orde maken en zorgen dat alles klopt. Daarna ga ik aan de beoordelingen beginnen schrijven en zien wie eruit ligt. Nog vragen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik heb geen zin om de wedstrijd nog is uit te stellen. Das dan maar pech voor diegene die niet hebben ingeleverd. Ik ga nu het begintopic weer in orde maken en zorgen dat alles klopt. Daarna ga ik aan de beoordelingen beginnen schrijven en zien wie eruit ligt. Nog vragen?


    Hoeveel mensen gaan eruit? Want nu vallen er al veel af ( die niet hebben ingeleverd) Of mogen die de volgende ronde meedoen?


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Paramouse schreef:
    (...)

    Hoeveel mensen gaan eruit? Want nu vallen er al veel af ( die niet hebben ingeleverd) Of mogen die de volgende ronde meedoen?


    Je hebt wel een punt. Normaal zouden er nu meteen 2 mensen afvallen maar omdat we nog met zo weinig zijn ga ik daar toch 1 persoon van maken.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2012 - 18:12 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    I want to know the results... en zo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Me tooooo!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jup ! Ik wil ze ook wel...


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik ben eraan bezig hoor (:
    Maar ik zou graag de mening van iemand anders horen dus heb ik besloten om toch één jurylid te zoeken. Iemand geintresseerd?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik zou wel willen, maar ik be zelf een deelnemer xD.


    Every living creature dies alone.