• Ik heb dus op de korfbal een vrienidn maar eerst was ze wel aaredig maar nu is haar vriendin van korfbal af en andere vriendin van my ook dus nu loopt ze de hele tijd achter me aan. Ik word echt gek van haar, iemand vond haar ook al een lesbi! ze zegt ook na elke zin die ze tegen mij zegt zegt ze chick, als ik chago wordt van haar omdat ze zo dom een oefening doe dan zegt ze: Jij bent grappig als je chago bent! maar wat moet ik doen? we zitten maar met 3 dames in 1 team maar ik heb een echt kut team want die andere dame heeft geen humor dus ik ga nu voornamelijk met de jongens om alleen dat zijn er 6 waarvan 1 mogolishce is!


    ps met de training wil ze elke keer samen met my een oefening doen ik word er echt gek van, me broer en 2 vrienden van hem trainen ons dus die zorgen er de volgende keer al voor dat ik dan samen met een jongen die oefening moet doen!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Mied vraag om een ander team dan! Of ga van korfbal af. Zo niet en wil je door korfballen ga naar een andere verenieging. Of zeg dat je die dag niet meer kan traienen van wege wat en dat je dus op een andere avaond wil. Of zeg tegen die meiden dat je genoeg van ze hebt!


    I do not hook up.

    Ik begrijp je probleem, ik ken ook zo'n meisje, ik heb haar gewoon de waarheid gezegd, en nu ben ik er 'vanaf'

    Ik begrijp je probleem, ik ken ook zo'n meisje, ik heb haar gewoon de waarheid gezegd, en nu ben ik er 'vanaf'


    kijk dat is ook moeielijk want ik moet nog minmaal 3 maanden met haar korfballen en als ik dan tegen haar zeg dat ik haar niet mag krijg ik ruzie met haar en dan is korfballen ook niet meer leuk en een adere vereniging is ook geen optie want dan moet ik 1 uur fietsen om er te komen, nu fiets ik al 25 minuten om op de korfbal te komen omdat je in mijn woonplaats geen korfbalvereniging heb dus moet ik naar de plaats die er naast ligt!
    maar toch bedankt voor jullie reactie


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    (...)

    kijk dat is ook moeielijk want ik moet nog minmaal 3 maanden met haar korfballen en als ik dan tegen haar zeg dat ik haar niet mag krijg ik ruzie met haar en dan is korfballen ook niet meer leuk en een adere vereniging is ook geen optie want dan moet ik 1 uur fietsen om er te komen, nu fiets ik al 25 minuten om op de korfbal te komen omdat je in mijn woonplaats geen korfbalvereniging heb dus moet ik naar de plaats die er naast ligt!
    maar toch bedankt voor jullie reactie


    En ik heb ook ligt het vermoeden dat jij SDO niet echt ziet zitten ;)


    Follow just your own mellody

    kut kut kut kut, dat klote kind blijft op korfbal zwaar KUT!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    kut kut kut kut, dat klote kind blijft op korfbal zwaar KUT!

    sorry van het gescheld!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Als je het niet meer leuk vind, praat dan gewoon met haar. Laat merken dat je ook wel eens met iemand anders de oefeningen wil doen. Of ga op een andere sport, die je ook leuk vind.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.