• echt hé ik had vandaag ruzie op school met 3 vriendinnen, ik kan met een andere vriendin erg goed opschieten en sinds dien doen zij heel erg raar trekken steeds met zen drieen op en laten ons wat in de steek.
    en dan gaan ze zeggen dat wij hun in de steek laten hun gebruiken en dat die vriendin wara ik goed mee kan opschieten haar helemaall verandert heb :S en noem maar op. en nu willen ze ook niks meer met ons twee te maken hebben.
    Nu denk ik ook van rot maar lekker op, maar ik ben wel drie vriendinnen kwijt

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:10 ]


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    Ik ben vorig jaar er 2 verloren en dat vind ik 1 woord K*t D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je bent drie 'vriendinnen' kwijt. See the difference?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat zijn geen vriendinnen, dat zijn gewoon een stelletje idioten die denken dat ze heel wat zijn.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nou, ik was een paar jaar gelden 4 'vriendinnen' krijt graakt en ik vond het nog niet eens zo erg, ik heb nu andere vrienden die gezelliger zijn en waarop ik wél kan vertrouwen. Dus waarschijnlijk komt het wel goed met jullie. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Luister ook eens naar hen.
    Vraag hen waarom ze vinden dat jij hen laat vallen, hoe ze vinden dat je veranderd bent,... Zulke dingen doe je vaak zonder dat je het door hebt. Je hoeft ze hierdoor niet te verliezen ;]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, ik ben vorig jaar ook 1 verloren, ik kwam te weten dat ze niet een échte vriendin was! Het is een heel lang verhaal!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dat gebeurt wel eens, helaas. Gelukkig heb je zo te horen nog een goede vriendin.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    RVertonghen schreef:
    Dat zijn geen vriendinnen, dat zijn gewoon een stelletje idioten die denken dat ze heel wat zijn.


    Firm believer of all that is magic

    Ik verlies sowieso elk jaar 1 goede vriendin, maar ik weet wanneer de goede er zijn. Die blijven. :}


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Balen... Ik herken het gevoel, maar ik heb niet niet met vriendinnen maar vrienden gehad. Jongensvrienden. Ze waren er echt altijd voor me, tot een van hen een vriendinnetje kreeg. Dat vriendinnetje van die jongen was ook een vriendin van mij en ik nam afstand van die jongen uit respect voor haar. Het is inmiddels uit tussen die jongen en dat meisje, maar de vriendschap tussen mij en die jongen is niet meer zoals het was. Jammer. Maar het gebeurt helaas wel.
    Hoe dan ook, ik wens je heel veel sterkte. Misschien komt het nog wel goed tussen jullie 4. Dat hoop ik echt voor je. Sterkte! (:


    26 - 02 - '16

    COMMUNISM schreef:
    Je bent drie 'vriendinnen' kwijt. See the difference?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    misschien is dat in hun ogen wel zo
    misschien ga je ineens veel meer met die andere vriendin om
    ga eens met ze praten, dat helpt meestal

    Orleans schreef:
    Nou, ik was een paar jaar gelden 4 'vriendinnen' krijt graakt en ik vond het nog niet eens zo erg, ik heb nu andere vrienden die gezelliger zijn en waarop ik wél kan vertrouwen. Dus waarschijnlijk komt het wel goed met jullie. (bloos)


    Tell me about it, stud.

    Ik ben er al zoveel verloren omdat ik blijkbaar niet goed genoeg ben. Maar je hebt ons toch? (:


    Save me from myself.

    SchoenVeter schreef:
    misschien is dat in hun ogen wel zo
    misschien ga je ineens veel meer met die andere vriendin om
    ga eens met ze praten, dat helpt meestal


    idd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.