• Vandaag ga ik de jongen die ik nu al even hééél leuk vind eindelijk mee uit vragen. Ik ga naar hem toe straks en vraag het hem gewoon.

    Hopelijk begin ik niet te stotteren en een tomaat te worden want dat zou fail zijn..

    So wish me luck!

    Nog iemand plannen om op zijn/har crush af te gaan en de eerste stap te zetten?(A)


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Good luck!

    Hm, als ik op mijn crush af wil gaan, moet ik eerst even naar Amerika of Engeland vliegen 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Good luck, en als verloofde vrouw hoef ik die stap niet meer te maken iig.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    good luck meissie
    ik hoop voor je dat hij ja zegt

    Eledhel schreef:
    Good luck!

    Hm, als ik op mijn crush af wil gaan, moet ik eerst even naar Amerika of Engeland vliegen 8D


    Oké dat is ook best wel ver ;o
    Bekende persoon of?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    SchoenVeter schreef:
    good luck meissie
    ik hoop voor je dat hij ja zegt


    Hoop ik ook c:


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Succes! Ik hoop voor dat hij ja zegt. ^^
    En bij mij zit het echt heel raar, dus ik zie wel wie van de twee de eerste stap zet. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Smufin schreef:
    (...)

    Oké dat is ook best wel ver ;o
    Bekende persoon of?

    Hehe, daar wonen alle knappe acteurs :'D

    Nee, ik heb geen crush. Iedereen is zo'n beetje verliefd, maar ik heb nog nooit iemand zelfs maar leuk gevonden. Forever Alone 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Headbang schreef:
    Succes! Ik hoop voor dat hij ja zegt. ^^
    En bij mij zit het echt heel raar, dus ik zie wel wie van de twee de eerste stap zet. :'D


    Let it come and let it be

    Good luck! Ik hoop dat hij ja zegt. Bij mij gaat het nog wel een tijdje duren denk ik.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Laat ons zijn antwoord weten!
    Succes! ;D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Enorm Succes en ik hoop dat het je makkelijk af gaat en dat hij ja zegt., ;3

    Bij mij licht het allemaal heel ingewikkeld..
    de eerste en tweeede stap zijn allang gezet.
    Hij weet dat ik heb leuk vind en ik weet dat hij mij leuk vind.
    Er is al lang een paar keer afgesproken en gezoent.
    enkel heeft hij al anderhalf jaar een vriendin.,
    Daarbij ben ik heel bang dat ik hem als vriend verlies.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Heel veel succes ^^

    Ach en wat dat laatste betreft... ik kijk het meestal maar aan x) Als het klikt en het wordt wat meer, dan is dat supahgreat, maar anders... Gewoon afwachten :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hehe, daar wonen alle knappe acteurs :'D

    Nee, ik heb geen crush. Iedereen is zo'n beetje verliefd, maar ik heb nog nooit iemand zelfs maar leuk gevonden. Forever Alone 8D


    welkom bij de club
    ik ben ook forever alone 8D

    Headbang schreef:
    Succes! Ik hoop voor dat hij ja zegt. ^^
    En bij mij zit het echt heel raar, dus ik zie wel wie van de twee de eerste stap zet. :'D

    Disposition schreef:
    Good luck, en als verloofde vrouw hoef ik die stap niet meer te maken iig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.