• De titel zegt al wel genoeg ^^

    Aangezien ik vandaag echt geen inspiratie heb en niet kan schrijven, is dit mijn mooiste zin: Ik keek naar de lucht, waar een felle maan scheen, die zorgde voor net genoeg licht. Net als thuis.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Life fucks us all.


    26 - 02 - '16

    Hoewel het logisch zou moeten zijn dat mijn hyphotese zou kloppen, wat het in eerste instantie ook deed, blijkt na nader onderzoek dat het enzym Lipase zich toch herstelt nadat het kapot is gegaan in water van 0 graden celcius. Ik denk dat dit komt doordat het koud-warm effecht minder heftig is dan het warm-koud effecht

    Dat was voor mijn biologie verslag over het enzym lipase


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oke oke, ik moest mijzelf beschrijven als inleidende pagina, voor mijn portofolio. Wist niet hoe ik dat moest doen, zei een vriend van me dat ik mijzelf maar moest beschrijven als karakter.

    Op dit moment staar ik, in iets wat geen einde of begin lijkt te hebben. Mijzelf beschrijven, dat lijkt een onmogelijke situatie. Want hoewel ik misschien wel tientallen karakters en personages kan bedenken, heb ik werkelijk geen fláuw idee, hoe ik mijzelf op papier zou moeten zetten.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    "De schatkist van Engeland was leeg, dus besloten ze belasting te heffen in Amerika."

    Wauw, ik heb vandaag toch zoveel geleerd voor Geschiedenis... Ahum.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    'Niet vergeten de lenzen af te bellen.'

    Dat is het enige wat ik heb geschreven vandaag. x'D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    'They make sense, they are recognisable.'
    Voor Engels, ik ben nog niet zo ver ;p


    You've cat to be kitten me right meow.

    Een diameter is de lengte van een middellijn.

    Nee, dus niet veel moois.

    "The moments when you choose to rise after you fall, are the moments to keep in mind, for strength and hope are rare these days."

    Is die trouwens grammaticaal correct :')?
    Heb 'm net bedacht X'D.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 17:59 ]


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    "The moments where you choose to rise after you fall, are the moments to keep in mind, for strength and hope are rare these days."

    Is die trouwens grammaticaal correct :')?
    Heb 'm net bedacht X'D.



    Haha "The moments when..."
    Where gebruiken is direct vertaald uit NL (:


    Not all those who wander are lost.

    Nocturn schreef:
    (...)


    Haha "The moments when..."
    Where gebruiken is direct vertaald uit NL (:


    Aaah! Thank you! Ik pas 'm meteen aan (:!


    The odds are néver in our favor.

    If there's nothing missing in my life, then why do these tears come at night.
    uit een liedje, in mijn msn naam geplaatst.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zo mooi als de zon zo onschuldig als de maan.

    Gemaakt om te doden en harten een slag over te laten slaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Destroy what destroys you (op de achterkant van mijn agenda ^^)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien