• Dus daarnet zat ik op de bank televisie te kijken samen met me broertje. Mijn moeder was pas terug met haar vriend te gaan halen omdat hij weer een aanval had gehad. Maar toen ging hij even naar de keuken, kwam weer terug en keek naar de plaats waar de Kerstboom stond. Mijn moeder heeft die vanmiddag afgebroken. Ik dacht gewoon van: Hij zal wel denken wat is het plots daar zo leeg, dus keek ik gewoon verder naar de tv. Maar toen begon hij rond te draaien en ik dacht dat het een grapje was. Maar hij bleef het maar doen toen me broertje vroeg: "J?" En hij keek ook heel raar. Toen is hij naar me moeder gegaan en toen vroeg ik ook nog eens en toen viel hij voorover de tafel. Ik ben snel opgesprongen en heb hem opgevangen, m'n moeder geroepen die er al aankwam en zei dat ik hem moest neerleggen. Toen heeft ze tegen ons gezegd dat we de woonkamer uit moesten en dat hij dus weer zo'n epilepsie aanval gehad en/of hebben jullie daar ervaring mee?

    Ik vond het best eng om dat zo te zien. Hij trilde helemaal en volgens mijn moeder is dat dus normaal bij zo'n aanval. Maar nu is mijn vraag: Kennen jullie iemand met epilepsie?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 19:48 ]

    De moeder van een vriendin van mij heeft het, echt erg als je haar verhalen hoort..


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Decisions schreef:
    Ja, maar ik heb het nooit gezien. Lijkt me wel eng trouwens :3

    Een oud-vriendin heeft dat. Één keer kreeg ze een aanval in de klas. Daarna werd ons geleerd wat we dan moeten doen.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn moeder en mijn broer
    Mijn broer kreeg een aanval toen we op vakantie waren zonder mijn moeder
    En een halve week ofzo voor de zomervakantie kregen we een telefoontje dat mijn moeder een aanval had gehad tijdens het koor en dat ze heel hard was gevallen. Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik de hele nacht bij mijn broer ben gebleven terwijl mijn vader bij mijn moeder was(er was verder niemand thuis) uiteindelijk heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen
    Ze hebben het nog wel vaker gehad maar dat kan ik me niet meer herinneren
    O en tijdens de schooldisco vorig jaar kreeg een meisje een aanval, toen moest de ambulance enzo komen
    Genoeg ervaring dus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    is dat niet eng?:$

    Toen ik het had was ik tien en ik dacht dat ik dood ging, dus ja, dat was eng. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn nonkel had dat, en het is echt niet leuk om dat te zien, het is verschieten.. =/


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Mijn tante heeft dat ooit eens gehad toen we met mensen een spel aan het spelen waren of zo. Dat was zo vreselijk dat ik er een mini trauma van had. Ik dierf die avond gewoon niet meer in dat bed slapen waarin zij ook had gelegen, omdat ik schrik had dat ik het ook zou krijgen.
    Haar tong was helemaal blauw omdat ze erop gebeten had. bah bah bah!

    Als ik eraan terugdenk, huiver ik weer helemaal. :x


    Let the Night embrace you

    Decisions schreef:
    Ja, maar ik heb het nooit gezien. Lijkt me wel eng trouwens :3


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Een soort van epilepsie, ze noemen het nog altijd zo omdat ze nog altijd niet weten wat het juist is wat ze heeft. Echt vies en grillig om haar aanvallen te zien. :/
    Ik heb ook ooit twee maanden stage moeten doen bij kindjes met epilepsie en dat was ook echt grillig. Ocharme!

    Het broertje van de vriendin van mijn broer heeft het.
    Hij heeft er naar 't schijnt zo enorm veel last van, dat hij soms gewoon een hele maand niet naar school gaat. Hij is er ook constant vermoeid door en slaapt constant.
    Ik vind het echt zo super erg voor hem, want hij is echt een enorm slimme jongen, maar ik vrees dat die ziekte hem zal blokkeren voor de rest van zijn leven ;(


    effort never betrays you

    Ik ga met (mentaal) gehandicapten op kamp, dus ik weet wel dat het vaker gebeurt. Het trillen komt vaak voor, maar komt niet altijd voor. Het is een totale verkramping van alle spieren, en ik weet dat als je een persoon na een epilepsie aanval na 10 minuten nog niet wakker krijgt, dat je naar het ziekenhuis moet, maar daar blijft het bij..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xtje een meisje op kamp, die kreeg toen een aanval.. echt eng.. :S


    you make everything seem so possible <3

    De moeder van mijn vriend heeft epilepsie, maar alleen 's nachts. Ik heb dat dus nog nooit gezien, maar hij waarschuwde me alvast dat ze best eng zijn :x


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn vader heeft één keer een epileptische aanval gehad. Dat is lang geleden en ik herinner me er niets meer van, maar ik kan me heel goed voorstellen hoe eng dat is uit wat mijn moeder me verteld heeft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb ook epilepsie.
    Mijn eerste aanval was toen ik aan de computer zat die al oud was.
    Maar ik zag het niet aankomen. Ik ben gevallen en naar spoed moeten
    gaan daar ben ik vier dagen moeten blijven.

    Ik heb er dan nog eens 1 gehad als ik mij aan het douchen
    was op een ochtend en toen zag ik het wel aankomen.
    Maar linkerarm ging naar achter en ik kon het niet meer tegenhouden.
    Ik trilde en beet die keer terug op mijn tong.
    Het was juist voor de zomervakantie de voor laatste dag.

    Dan opreis 2011 in de zomer als we naar Duitsland gingen.
    Op een ochtend ging ik 's morgens douchen ik had net de kraan
    aan gezet of mijn arm begon weer tegen te wringen.
    Ze hebben een ziekenwagen gebeld. We hebben daar een halve dag gezeten.
    Die zelfde dag zijn we door gereden daar Italie.
    Sindsdien heb ik geen aanvallen niet meer gehad omdat
    ik nu andere pilletjes pak. Kepra. Kennen jullie dat?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,