• Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?

    In Lots of Love leer je de hoofdpersonages Nathaniel en Clémence kennen door de vele brieven die ze elkaar schrijven. Misschien heb je je wel eens afgevraagd op welk van deze twee personages jij het meeste zou lijken, dat kan je nu uittesten in deze quiz!

    Als je de story niet kent kan je de quiz ook gewoon voor de lol doen en wie weet stimuleert het je wel om de story eens te gaan lezen. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen mannelijk en vrouwelijk, aangezien er maar twee hoofdpersonages zijn. De story is gemaakt door mij en dianna.


    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 12:35 ]


    “Love is a contradiction.”

    Oeh, ik ben Nathaniel!

    Superquiz/story, zoals gewoonlijk! (flower)


    Let the Night embrace you

    Clémence


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Queensbury schreef:
    Clémence


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pusheen schreef:
    Oeh, ik ben Nathaniel!

    Superquiz/story, zoals gewoonlijk! (flower)

    Ik was ook Nathaniel! En dankjewel! <3

    Queensbury schreef:
    Clémence

    Yay, ook weer wat meer mensen die op Clémence lijken, leuk!


    “Love is a contradiction.”

    De zoveelste Nathaniel, haha.


    Raspberry poptarts dude

    Clemence! Woah ze lijkt echt heel erg veel op mij! ;D


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Raspberry schreef:
    De zoveelste Nathaniel, haha.

    Haha, weer eentje erbij!

    Candyfornia schreef:
    Clemence! Woah ze lijkt echt heel erg veel op mij! ;D

    Wat leuk! Misschien zijn jullie stiekem wel zusjes (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Ik had geen van beide

    Clémence. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Jerminator schreef:
    Ik had geen van beide

    Yeah! Eens wat verandering in de uitkomsten =D

    iLovato schreef:
    Clémence. (:

    Volgens mij ken ik jou ergens van, maar ik kan me niet herinneren waarvan, maar je username komt me zo bekend voor ;o Maar leuk dat je ook Clémence had :3


    “Love is a contradiction.”