• Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    De kamerindeling is simpel: meisjes op de meisjes slaapzaal die in het Noorden is.
    Jongens in de jongens slaapzaal die in het Westen is.


    Regels:
    ø Je schrijft 2 personages. Je persoon en zijn/haar totum
    ø Onthoudt dat niemand een totumdier kan horen, behalve de eigenaar ervan. Totums onder elkaar kunnen wel met elkaar praten.
    ø Personages kunnen niet doodgaan, totums dus ook niet.
    ø Je schrijft in de "ik" persoon.
    ø De personages mogen het schoolterrein verlaten.
    ø Als je "offtopic" gaat praten, doe dit dan svp tussen [] of {} etc.
    ø Je mag, als het oude topic vol is, een nieuw topic aanmaken. PB dit wel naar mij.

    Je kan altijd meedoen! Om je "aan te melden" moet je naar dit topic gaan. Zou je me misschien ook een PB willen sturen? Dan kan ik je erbij zetten!


    Spelers:
    CallyJunior: Rowan James Adams | 17 | grijze wolf ~ Layla
    xdesire: Annelyn Johnsen | 17 | Siberische tijger ~ Adorin
    JaiRy: Lucy Benneth | 18 | sneeuwpanter ~ Shadow
    HurtedHeart: Fay Valentina Rush | 16 | sneeuwpanter ~ Hailey
    Smugness: Adriana Minola | 18 | lynx ~ Esra
    RainbowShake: Seryna L'amoure | 17 | poolvos ~ Latoya
    Proprius: Liam Oliver Sanz | 18 | beer ~ Moose
    EnervatioAnnabeth Rain Prince | 15 | vos ~ Carmentis
    Demesne: Eleanore Springfield | 17 | uil ~ Dust
    CalllyJunior: Lyra Eglanos | 13 | kleine panda ~ Reaser
    Dumbledore: Jules Jólé Montgomery | 18 | papagaai ~ Drizzle
    Minnesota: Apolline Devonne | 17 | witte wolf ~ Merlin
    Diapal: Luel | 16 | wilde hond ~ Jolan
    Aztech: Lily Sandaro | 14 | poesje ~ Ashlin
    Yayde: Ichigo Amane | 16 | panda ~ Ninjan
    Humble: Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    Humble: Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    4Everdeen: Alira Elle McPark | 16 | cheetah ~ Nerissa
    IHeartMusicc: Alexia Monteiro | 17 | zwarte panter ~ Aqua

    Leraren:
    Nachtspel: Diapal: Victol | 31 | -
    Verdediging: 4Everdeen: Emilie Johnsons | 23 | eekhoorn ~ Celia
    Sport: Yayde: Thomas Eckisa | 21 | olifant ~ Sypie
    Verzorging van totums:
    Training:

    We zoeken nog 2 leraren ~!!


    Samenvatting: De eerste schooldag is van start, met op het programma sport en verdediging. We zijn bezig met sport. Sport is voorbij, en we gaan nu op weg naar het vak verdediging.

    Topic 1
    Topic 3

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:59 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    [ Sorry, ik kan echt laat reageren ben tv aan het kijken ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Nou,' zei ik terwijl ik even nadacht. 'De rest van de jongens zijn allemaal braaf naar hun lessen en op mijn kamer staat een prachtig, heerlijk zacht bedje.' Ik wiebelde mijn wenkbrauwen even op en neer. 'Wat kan er beter zijn dan dat?'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Yeah sure, maar op één voorwaarde, dat jij ook speelt!' Voor de derde keer of zo drukte ik het knopje van de lift in. Eenmaal boven ging ik achter de piano zitten en dacht even na, daarna begon ik Soffia La Notte te spelen van Fabrizio Paterlini. Toen ik klaar was richtte ik me blozend naar Luke.
    'Dit stuk ken ik nog niet zo lang,' verontschuldig ik me. 'Anyways,' voegde ik toe terwijl ik op de kruk bleef zitten. 'Nu is het jouw beurt!'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem

    Ik glimlach. We lopen naar het muziek lokaal en daar begint ze te spelen.
    Ik herken de stukken, Liam speelde ze ook wel eens. 'Nu is het jouw beurt!'
    Ik twijfel even maar sta dan toch op. Ik open het kistje van mijn viool en
    leg de op mijn schouder. Ik controleer of hij gestemd in en begin dan te Spelen

    Chase Daniël Mathews | 20 | aapje ~ Elia
    'Nou,' zei ik terwijl ik even nadacht. 'De rest van de jongens zijn allemaal braaf naar hun lessen en op mijn kamer staat een prachtig, heerlijk zacht bedje.' Ik wiebelde mijn wenkbrauwen even op en neer. 'Wat kan er beter zijn dan dat?'

    Katherine (Kate/Kathy) Mary Fowler | 18 | fret ~ Momo
    'Ah,' zei ik even toen Luke begon te spelen omdat ik het stuk ook herkende. Ik wachtte netjes tot hij uitgespeeld was en klapte toen lachend in mijn handen.
    'Bravo! Je bent al net zo getalenteerd als je broer.' Het was grappig, ondanks dat Luke en ik elkaar maar tien minuten kende, voelde het alsof ik hem al veel langer kende.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz - Hond Sem.

    Ik grijns. 'Dankje maar dit is leuker hoor.' Ik trek mijn mobiel
    uit mijn zak en kies de goede remix. 'Oke let op.' Ik druk op play
    en speel tegen lijk mee met de viool. Katherine was bijzonder dat merkte je in alles.

    Liam Oliver Sanz - Beer Moose

    Ik loop naar buiten toe. Ik kon Luke en Kate beter alleen laten
    had ik zo het idee. Tot mijn verbazing zag ik toen Elaenore op het
    muurtje zitten. 'Hey.' Glimlach ik en loop naar haar toe.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 21:12 ]

    Seryna l'Amoure

    'Gave naam!' zei ik met een knipoog. Ik keek om mij heen of ik Latoya kon vinden, maar die was blijkbaar nergens te bekennen. 'En mijn Totum is nergens te bekennen' ik rolde mijn ogen een beetje geïrriteerd, omdat dit niet de eerste keer is dat ze zomaar verdwijnt. 'Zullen we zo naar verdediging gaan? Wat voor'n kracht heeft jou totum eigenlijk?'


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    [Oke, ik heb een hoop gemist zo te zien. Drukke dag gehad met drie verjaardagen.. Wie kan me een grove samenvatting geven en waar kan ik met Lucy inspringen? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    'Uhm, Aqua kan gedachte lezen en is verschrikkelijk snel.' Ik keek Aqua aan. 'En die van jou?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oke, kom maar naar de hall daar zijn Seryna en ik. Ik ben soort van nieuw dus je hebt me nog nooit gezien enzo we zijn gewoon wat aan het praten.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Seryna L'amoure

    'Oe, mijn gedachten zijn niet veilig voor Aqua' ik grinnikte en draaide zoekend een rondje. Daarna schreeuwde ik erg hard de naam van mijn Totum. 'Sorry, nu komt ze hopelijk wel. Ze is echt een eigenwijs. Maar mijne kan bloed besturen en daarbij helemaal controle over het lichaam nemen' ik zei het op een creepy manier, wat ik wel vaker doe, gewoon voor de grap.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    'Niet alleen voor Aqua zijn je gedachte helemaal veilig.' grinnikte ik. Ze keek me vragend aan. 'Aqua en ik delen die gave's, ik probeer het onder de knie te houden maar ik heb met andere woorden dus een top conditie en ja, gedachte lezen dus.' 'Bloed sturen? Dat is zo freaking Awesome !' zei ik blij. 'Maar uhm, beloof me één ding. Doe dan aub niet bij mij aangezien ik soms erg laten we het zeggen boos kan zijn.' Ik keek rond. 'Hoe heet je totum?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Seryna l'Amoure

    Ik ging één keer met mijn handen door mijn haren heen. 'Goed oke een oefening! Wat denk ik nu?' met een big smile begon ik te denken aan een paarse schaap met blauwe stippen waar een rozenstruik op groeit. 'Dit raad je never' zei ik lachend en hoorde hoe Latoya aan kwam lopen. 'Latoya!' ik gaf haar een big hug, maar keek haar daarna streng aan. 'Ik was harstikke bezorgt!' 'Niet, je wou gewoon opscheppen over mij ofzo' hoorde ik mijn totum zeggen. Ik lachte en wees naar mijn totum. 'Latoya dus. En I promise, ik zal het niet op jou gebruiken' ik keek haar serieus aan, zodat ze wist dat ik het meende.


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Alexia Monteiro Zwarte Panter ~ Aqua

    'Dankjewel, en je dacht aan een paars schaap met blauwe stippen waar een rozenstruik op groeit.' Grinnikte ik. Ik keek naar Aqua. 'Heb ik het goed of heb ik het goed?' vroeg ik aan haar. 'Je wordt echt steeds beter Lex.' knikte ze goedkeurend. Ik keek weer naar Seryna die me verbaasd aan keek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Seryna L'amoure

    'Wow' zei ik en keek haar met mond open aan. 'Gaaf! Daar dacht ik aan! Exact!' nog steeds verbaasd keek ik haar aan. 'Awesome' ik begon te glimlachen. 'Oke, ik heb nog nooit een mens ontmoet die dat kon' latoya begon een beetje geïrriteerd aan mijn broek te trekken. 'Denk je nog aan de tijd?' ik zuchtte. 'We hebben nog zat tijd. De zaal is hier om de hoek' omdat ik moe werd van het staan ging ik even op een muurtje zitten. 'Maar krijg je soms ook gewoon een gedachte binnen? Of moet je echt denken van: Ik ga gedachtes lezen' ik begon te lachen omdat het wel erg stom moest klinken. 'Je begrijpt me vast wel, sorry, soms kom ik een beetje dom over!'

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:07 ]


    Cool Story Bro, Tell Us Again

    Lucy Benneth (18) & Shadow – Sneeuwpanter

    ‘Hier vriendje,’ zei ik tegen Shadow terwijl ik gehurkt voor hem zat en hem een klein stukje rauw vlees gaf, die hij gretig aannam en naar binnen schrokte. Daarna stond ik op, glipte uit de keuken en liep door de grote hal heen. Ik vroeg me af waar de rest was en liep wat afwezig vooruit terwijl Shadow steeds ongeduldiger begon te trippelen. Ik wil rennen! En hij versnelde zijn pas waarop ik licht knikte. Ga je gang maar wees alsjeblieft niet lomp en let op voor anderen. Hij knorde speels, trippelde nog even met zijn poten en trok toen een spurt naar buiten. Glimlachend liep ik langzaam achter hem aan.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:08 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'