• Hey,

ik ben binnenkort jarig en moet nog 2 cadeautjes vragen, zo rond de twintig/dertig euro. Het kunnen boeken zijn (ik heb de LotR boeken al gevraagd) of iets anders, maar geen dingen als kleding of geld want dat vind ik verschrikkelijk saai :'D
    Iemand suggesties?
    xx

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

cd, dvd, tijdschrift.
    domme suggesties, ik weet het.

-

Bioscooptickets!
    Cadeaubons van je favo winkel!

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Je kunt ook gewoon een boekenbon vragen? (:

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

^
    That.

Aangezien mijn smaak waarschijnlijk niet overeen zal komen met de jouwe.

No growth of the heart is ever a waste

Ik had hetzelfde probleem, ik ben morgen jarig, maar ik heb geld gevraagt dus ;p
    Uhm dvd's, cd's, concertkaartje?

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Een album, cadeaubon, een leuk nieuw shirtje, sieraden. En alvast gefeliciteerd! (:

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Hustlers schreef:
    Ik had hetzelfde probleem, ik ben morgen jarig, maar ik heb geld gevraagt dus ;p
    Uhm dvd's, cd's, concertkaartje?

Ik heb de One Direction cd al gevraagd, en alle dvd's die ik wil heb ik al :'D En concertkaartjes, daarvoor moet ik eerst nog wachten tot de wereldtour van 1D...

@iLovato: thanks!

[ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 22:20 ]

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

iLovato schreef:
    Een album, cadeaubon, een leuk nieuw shirtje, sieraden. En alvast gefeliciteerd! (:

Save me from myself.

Eledhel schreef:
    (...)
    Ik heb de One Direction cd al gevraagd, en alle dvd's die ik wil heb ik al :'D En concertkaartjes, daarvoor moet ik eerst nog wachten tot de wereldtour van 1D...

@iLovato: thanks!

Oh ja, een abonnement op een tijdschrift? Nou ik had nog een super goed idee, maar dat ben ik vergeten tijden het typen --'

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Vraag Wicked Lovely

-obsessed-

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Gancanagh schreef:
    Vraag Wicked Lovely

-obsessed-

Oh, goed idee, die vraag ik ^^