• Hallo,

    Ik kijk hier eens op de lijst met mensen die online zijn.Ik zie dat moderator TOMxMYGOD online is.Ik klik op der en ze staat ofline:S Dan kijk ik op de moderator lijst en daar is ze ook offline:S En verder was er geen enkele moderator online.[Zij ook niet] Hoe komt dat??

    dan is ze misschien net toen jij op haar klikte ofline gegaan.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    dan is ze misschien net toen jij op haar klikte ofline gegaan.


    Mmh ik denk van niet hoor.

    Heb ik ook heel vaak alleen dan met vrienden. Dan staat er daar rechts <-- van online maar als je op ze klikt zijn ze innees offline.

    Die lijsten worden om de 5 minuten ofzo vernieuwd. Als een persoon in die 5 minuten offline is gegaan blijft hij/zij wel in de lijst staan totdat de lijst weer vernieuwd wordt. De lijst iedere seconde updaten is gewoonweg niet mogelijk.
    Daarbij zijn moderators geen machines, maar ook gewoon mensen die net als andere users online en offline gaan wanneer ze willen. Het kan dus inderdaad voorkomen dat er geen mod online is. Dan zul je gewoon even geduld moeten hebben.


    Bored.

    Die lijsten worden om de 5 minuten ofzo vernieuwd. Als een persoon in die 5 minuten offline is gegaan blijft hij/zij wel in de lijst staan totdat de lijst weer vernieuwd wordt. De lijst iedere seconde updaten is gewoonweg niet mogelijk.
    Daarbij zijn moderators geen machines, maar ook gewoon mensen die net als andere users online en offline gaan wanneer ze willen. Het kan dus inderdaad voorkomen dat er geen mod online is. Dan zul je gewoon even geduld moeten hebben.


    Okee! xD Dankje

    -slotje-