• Ik heb nu net een kwartier pauze, omdat ik twee uur heb gewerkt aan een meisje dat zeer graag een corsetpiercing op haar bovenbeen wou. Bleek dat ze de eerste twee ringetjes zelf had gezet, net als de rest van al haar ongelooflijk scheve piercings. Nou ja, ik proestte het al uit toen ze binnen kwam lopen met een bridge die schots en scheef zat, en een hoeveelheid lippiercings die je niet op een hand kon tellen. Allemachtig, kwam d'r ook nog eens bij dat ze zichzelf getatoeëerd had, maar haar scene-hello kitty, die er overigens niet uit zag, vond het niet zo leuk, dus dat is nu een misvormde vlek op haar onderbuik. En die dumbass had ook nog eens het 'begin' van de corsetpiercing, die ik af moest maken, zelf gezet met ringetjes van acryl. Dit maakt gapende gaten. En dat noemt zich dan achttien jaar oud. Ik sta hier nog steeds te lachen. Heb het uiteindelijk geprobeerd te doen, maar het lukte niet om er normale ringetjes in te krijgen. :Y)

    En, hoe was jullie dag? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    LordSarita schreef:
    Mijn tante heeft zichzelf ook getatoeëerd. Dat zit er normaal uit en je kan niet merken dat ze het zelf heeft gedaan.

    Mijn pa heeft drie puntjes op zijn hand getatoeëerd zelf. Maar dat betekende vroeger iets of zo.

    Je tante zal wel wat research hebben gedaan of zoiets. Ik krijg vaak genoeg scenekids/gangstaz die zichzelf tatoeëren met echt achterlijke dingen, en hoe. Naald in de inkt (ja, van een vulling) dopen, of zelfgemaakte tattoo-geweren gebruiken. De meesten infecteren, omdat een tattooshop vrijwel altijd brandschoon is, en je keuken of badkamer niet. Het gaat ook om je vaste hand en creativiteit, dus ik moet zeggen dat je tante geluk heeft gehad. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dovahkiin schreef:
    (...)
    Je tante zal wel wat research hebben gedaan of zoiets. Ik krijg vaak genoeg scenekids/gangstaz die zichzelf tatoeëren met echt achterlijke dingen, en hoe. Naald in de inkt (ja, van een vulling) dopen, of zelfgemaakte tattoo-geweren gebruiken. De meesten infecteren, omdat een tattooshop vrijwel altijd brandschoon is, en je keuken of badkamer niet. Het gaat ook om je vaste hand en creativiteit, dus ik moet zeggen dat je tante geluk heeft gehad. :Y)


    Haha oh ik wist nog dat het in was om jezelf te tattoeren met simpel een naald en inkt, maar die ging altijd weer weg. Mensen bedachten echt lelijke dingen.
    En die drie puntjes betekende iets van fuck de politie, de overheid en nog iets.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha oh ik wist nog dat het in was om jezelf te tattoeren met simpel een naald en inkt, maar die ging altijd weer weg. Mensen bedachten echt lelijke dingen.
    En die drie puntjes betekende iets van fuck de politie, de overheid en nog iets.


    Klopt. Dat heeft mijn pa ooit eens verteld maar ik wist het niet zeker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LordSarita schreef:
    (...)

    Klopt. Dat heeft mijn pa ooit eens verteld maar ik wist het niet zeker.


    Ik ken iemand die dat ook zelf getatoeerd heeft bij zichzelf, maar wel in een tattoo schop dan, ongeveer 20 jaar geleden.


    Your make-up is terrible

    Oh my goooosh. Dat is gewoon ziek .. Maar ik zou er waarschijnlijk ook om lachen, gewoon omdat het belachelijk is dat ze zichzelf zo verminkt xd.


    To infinity and beyond •

    Zaynuary schreef:
    Oh my goooosh. Dat is gewoon ziek .. Maar ik zou er waarschijnlijk ook om lachen, gewoon omdat het belachelijk is dat ze zichzelf zo verminkt xd.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ken iemand die dat ook zelf getatoeerd heeft bij zichzelf, maar wel in een tattoo schop dan, ongeveer 20 jaar geleden.


    Bij mijn pa was het toen hij 17/18 was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Van mij mag je lachen, she's one helluva dumbass.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Krach schreef:
    Oké... dat is gewoon oerstom van haar.


    comfort in c h a o s

    Jonsu schreef:
    Ik vind het altijd eng als mensen zichzelf gaan piercen of tattooëren met een home made tattoo-gun x.x.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Die verpest haar lijf zo... :3
    Mijn dag was best wel leeg, eigenlijk. Niet veel gedaan, behalve op school dan.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jeetje en dan te bedenken dat ik minstens twee maanden heb gepiekerd of ik wel of geen gaatjes in mijn oren wou. Ik bedoel, ze maakt haar eigen lichaam kapot. Soms kan een piercing iemand echt mooi staan maar als je zulke dingen gaat doen, ben je toch wel de weg kwijt


    Physics is awesome

    Sommige mensen...
    Mijn dag was leuk. Ik heb de laatste tijd gewoon zin om naar school te gaan. Dat is bij mij echt al sinds het begin van de middelbare school niet gebeurd. Dus ik voel me best goed :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Escritura schreef:
    Some people our idiots... o.o
    ^^


    Imagination set us free to be just what we want to be ~