• heeft iemand ooit een twilight slash gezien? ik ben hem nog niet tegen gekomen. ik zie wel heel vaak hp/dm en slash van 1D. heeft iemand er ooit aan gedacht om een twilight slash te maken?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik ben ooit wel eens Alice/Edward tegen gekomen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    MrCarrotCake schreef:
    (...)
    Jongen en Jongen, dus Jacob en Edward in het Twilight-geval of Jasper en Emmett. Dat is Slash
    Aha dankje.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De korte story
    De Stand Alone


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    omg die korte storyxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Die beschrijving van dat korte verhaal is echt gaaf!


    Physics is awesome

    Gancanagh schreef:
    Slash wordt gebruikt voor verhalen die eh, doorgaans iets minder onschuldig zijn, laten we het maar zo zeggen.


    Dat is niet waar. Slash kan inderdaad 16+ zijn, maar dat hoeft helemaal niet. Ieder verhaal waarin een jongen/jongen relatie voorkomt, hoe onschuldig ook, is een 'slash' verhaal.

    Anyway, OT; Ik heb wel eens een story gelezen met Jacob/Edward slash, maar de link daarnaar staat al in de post van MrCarrotCake. Ik heb zelf wat Harry Potter slash (Albus Potter/Scorpius Malfoy) en wat slashy Sherlock drabbles, maar geen Twilight. Ik denk eigenlijk dat je daarvan op Q ook niet veel zult vinden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Escritura schreef:
    Slash?
    /Belachelijke namen die mensen er aan geven...D8


    bij Slash denk ik aan de lekkere gitaarlegende. Niet aan fanfiction crap.

    maar soit. ik ben al een HP/twilight slash tegengekomen... gross


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.