• Ik zie dat bijna iedereen vrij had vandaag ofzo...(no_chears)
    Ik dus niet, dus daarom ben ik boos. (oké, ik vind het gewoon niet leuk, maar ja)

    Wie had er wel vrij?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Fluorescent schreef:
    Ik zou 1 les economie hebben, ging ik even 1 uur naar school reizen om vervolgens een briefje op het lokaal zien te hangen waarop stond: '*naam leraar* is vandaag en morgen afwezig.'
    Toen mocht ik weer fijn 1 uur terug naar huis reizen en was ik ook nog eens 2 keer zeiknat geregend. Dus ja, eigenlijk was ik vrij.

    Top dag :W


    Klinkt geweldig! (kuchkuch)
    Ik ben twee keer natgeregend met school. -.-


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik heb vandaag ook "vrij" (Ik had geen toetsen, dus ja), maar ik ben al sinds gisteravond ziek dus dan word het meteen een stuk minder leuk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik :'). Maar ik ben al de hele week vrij en vorige week ook de halve week.. En dinsdag moet ik anderhalf uur naar school voor een tentamen en dan ben ik de rest van de week ook nog vrij :').


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik zou 2e, 4e en 8e + 9e les hebben, maar alleen bij het 2e uur zou ik echt les hebben, de andere lessen waren mentor uur en gym. Dus van mijn moeder moest ik perse naar die geschiedenis les en toen mocht ik ziek melden (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik had excursie en de rest van de school had vrij!! dus die hebben het er vanaf woensdag lekker ingewreven.

    Nope, had vandaag twee lessen: van tien over acht tot en met half tien en daarna moest ik wachten tot drie uur 's middags op een uur Duits. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    haha, wij waren 1 uur vrij. :3 heb toch facking pokke eind naar een vriend gefietst haha. (: Geslaagte dag. :B


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik had 2 toetsten van ieder 2 uur.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tot half zes op school gezeten. Op mijn vrije dag. Ik heb recht van spreken om chagrijnig, uitgeput and totally melted te zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gewoon 7 uur les gehad hoor.


    Food.

    Bretagne schreef:
    Nope. (no_chears)

    Maar morgen wel^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ik niet, maar het RSG wel, leraren aan het staken ofzo. Bij ons op school niet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik moest gewoon tot half 4 :c


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik had het 1e les maar ik heb gespijbeld, en mama was nieteens boos :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind