• Maar ik hoorde de cover van Someone like you van Adele door All Time Low en ik moet eerlijk bekennen dat ik het een geslaagde cover vind. Wat heeft Gaskarth toch een geweldige stem!
    And what do you think, guys?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meh, ik heb totaal niets met ATL, sorry.D:


    everything, in time

    Nah, ik vind iedereen die Adele covert slecht.
    Dat is gewoon zo'n hersencel in mijn hoofd die dat zegt, kan er niets aan doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Nah, ik vind iedereen die Adele covert slecht.
    Dat is gewoon zo'n hersencel in mijn hoofd die dat zegt, kan er niets aan doen.

    Hahaha ach, ik vind die zanger zijn stem gewoon geweldig dus bij mij ligt het vast daaraan. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hehe dan heb ik toch liever Adele ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Moeten ze niet doen, Alex's stem past sowieso niet bij dat nummer.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 18:23 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hij kan mooi zingen, maar ik vind dit liedje niet zo bij hem passen, zeg maar. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou moeten zeggen van OMFG DIT IS GEWELDIG HET BESTE DAT ME OOIT IS OVERKOMEN OMFG I'M SOBBING MAKE IT STOP MY BABIES HUSTLER 4 LIFE FUCK DA HATERZ
    Maar eerlijk gezegd vindt ik het nummer ook niet zo bij ATL passen.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Ik lieft ATL zo hard, en het is ook een heel mooi nummer en het klinkt ook best goed, maar het is gewoon echt een nummer van Adele wat heel moeilijk is om goed te coveren.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind het wel origineel klinken met die gitaren en Alex zijn stem. Het klinkt wel degelijk, maar zijn stem past er gewoon niet echt goed bij. En ik vind de combinatie echt: AAAH. Adele + ATL, Noooooh.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    OMG, willen ze me dood hebben ofzo?! ME GUSTAAA! =D


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Dumbledore schreef:
    Hij kan mooi zingen, maar ik vind dit liedje niet zo bij hem passen, zeg maar. :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Prefete schreef:
    Ik zou moeten zeggen van OMFG DIT IS GEWELDIG HET BESTE DAT ME OOIT IS OVERKOMEN OMFG I'M SOBBING MAKE IT STOP MY BABIES HUSTLER 4 LIFE FUCK DA HATERZ
    Maar eerlijk gezegd vindt ik het nummer ook niet zo bij ATL passen.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    dit is zon slechte kwaliteit met dat gegil erdoorheen en zo'n kort stukje dat ik niet echt kan oordelen..
    ATL ken ik wel wat muziek van en ik vind het wel oké (die rihanna- umbrella cover is zoo gaaf)

    Khoorde gisteren wel een Adele cover van Linkin Park - rolling in the deep
    Dat klonk mooi, een beetje hetzelfde dat wel maar dan de kerels versie ofzo :P


    "How we survive is what makes us who we are"