• Er duiken weer allemaal berichten op op het forum.
    Dames en heren weten jullie wat metro-sexual is? En wie pete wentz is.
    Katy schreef dit in sarcasme naar pete toe. Kijk de clip en je zult het snappen. [al moet je daar vrij snugger voor zijn dat te snappen]
    Katy doesn't hate tokio hotel .. she loves them, vind ze schattig en weet ik wat.
    Het was gewoon voor de lol. Get a life ofzo. Ze haat ze niet, en als je de opmerking niet snapt.. hou dan gewoon je mond de volgende keer!

    En nu kan iedereen wel kwaad op me zijn dat ik dat topic heb gesloten.. Maar als je zelf in de eerste reactie al zegt dat het bedoelt is dat jullie katy perry daarom allemaal lekker gaan haten dan is het zwart wit gezegd dus een haattopic!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vond die actie van haar nog steeds niet nodig, maar het kwam niet hatelijk over vond ik. :'D
    Nee, maar het was gewoon just voor fun. Omdat ze in berlijn was. Duitsland. En het was ook niet hatelijk het was eerder geliefd.. Maarja ik geloof dat de meeste me nu al niet meer kunnen volgen maar beter uitleggen lukt echt niet xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Die actie had ze van mij niet hoeven doen. Ik mag haar gewoon niet, wat btw niet wil zeggen dat ik haar haat.
    Maar ik word gek van `I kissed a girl´
    Nee, sorry, ik mag haar niet. Nooit gemogen eigenlijk.


    -

    ik vond het een rare actie

    voor de rest houw ik wijs me mond dicht xD


    <3

    Helemaal gelijk, meid. :D

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik heb er nooit zo mee gezeten eigenlijk ^^, ik vind het nog wel een leuk liedje, maar ben niet echt fan van haar xD nooit geweest trouwens.