• Er was toch zo'n filmpje dat Tom en Bill toen ze jong waren in een reclame hebben gespeeld? Kan iemand die toevallig op Youtube vinden, want ik dus niet x), maar ik heb het heel hard nodig!

    Of ben ik nou gek? Want nou begin ik te twijfelen of ze wel in een reclame gespeeld hebben...

    Nog nooit van gehoord/ gezien


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Jawel toch! Toen ze klein waren met van die knuffelbeertjes? Of waren dat niet Tom en Bill? x')

    Confused schreef:
    Jawel toch! Toen ze klein waren met van die knuffelbeertjes? Of waren dat niet Tom en Bill? x')

    K ben nooit een over the top fan van hun geweest om dat soort dingen te weten^^ Ik luister gwn graag naar hun muziek. :Y) Iig heb k mijn vrienden er ook nooit over gehoord.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Confused schreef:
    Jawel toch! Toen ze klein waren met van die knuffelbeertjes? Of waren dat niet Tom en Bill? x')


    Dat was een serie± Verrückt nach dir.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ohh waarom heb je het nodig?
    verruckt nach dir?

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:35 ]


    I Love You

    Verrückt nach dir, bedoel je en dat was geen reclame


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Verrückt nach dir, bedoel je en dat was geen reclame


    comfort in c h a o s

    Oh haha, kan ook! Maar nu zoek ik nog een filmpje van die ene fan dat ze in de bosjes geduwd werd door zo'n beveiligingsman van TH?

    Het is voor mijn engels presentatie (:

    dance4ever schreef:
    Nog nooit van gehoord/ gezien


    26 - 02 - '16

    Confused schreef:
    Oh haha, kan ook! Maar nu zoek ik nog een filmpje van die ene fan dat ze in de bosjes geduwd werd door zo'n beveiligingsman van TH?

    Het is voor mijn engels presentatie (:


    was dat niet dat een bodyguard een meisje bij de bus op de grond duwde omdat ze wat aan Bill wilde geven?
    die zoek ik ook al vet lang!


    I Love You

    Hah! Ik had dat filmpje van dat meisje dat in de bosjes geduwd werd, en ik had het opgeslagen in mijn favorieten en nu ik het wil openen blijkt dat die user haar account verwijderd heeft en dat dat filmpje ook niet meer beschikbaar is -_- Nu had ik gehoopt dat ik kon helpen xp


    I changed.