• Ik zoek een nieuwe titel voor mijn NaNoWriMo verhaal. Voorlopig heb ik, I'm sorry Brielle, maar dat past niet echt meer. Ik had al gedacht aan Het spijt me Brielle, maar dat is wat vaag. Anyway, anyone ideas? Liefst Nederlandse titels. [:

    Het verhaal gaat over een meisje met kanker. Ze wordt verliefd op iemand uit het ziekenhuis waar ze behandeld wordt. Anyway, om een lang verhaal kort te maken, ze worden een koppel, zij wordt zwanger van hem, besluit om me de chemo te stoppen tot de baby's er zijn, niet lang na de bevalling sterft ze. Het is een heel cliché verhaal, I know.


    comfort in c h a o s

    Sorry, maar nu hoef je het verhaal niet meer te schrijven. Je lezers weten nu toch al wat er gaat gebeuren... Dus euh, het spijt me, maar alles al verraden (zoals je dus niet hebt gedaan) is niet slim...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Sorry, maar nu hoef je het verhaal niet meer te schrijven. Je lezers weten nu toch al wat er gaat gebeuren... Dus euh, het spijt me, maar alles al verraden (zoals je dus niet hebt gedaan) is niet slim...

    Hij staat niet op Q en niemand leest het verhaal, dus hoe kunnen de lezers het einde dan al weten? 0.o


    comfort in c h a o s

    Het lijkt een beetje op "My sisters keeper".


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bailas schreef:
    Het lijkt een beetje op "My sisters keeper".

    Ken ik niet.

    Edit: heb hem even opgezocht, maar daar lijkt het helemaal niet op?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 14:38 ]


    comfort in c h a o s

    Guys, ze vraagt titels, niet om opmerkingen op haar verhaal. Enneh, OT: Sorry, ik weet zo even geen titel


    Ex astris, sciencia

    Austen schreef:
    (...)
    Ken ik niet.

    Een film maar dat maakt niet uit.
    On topic, ik ben niet goed in titels.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Wat een zagemensen hier zeg. :-)
    Maar ik weet eigenlijk ook niet echt iets sorry :/

    Spijtgevoelens?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Je wil denk ik iets met spijt in de titel hebben? (ten minste, dat zit in de titel die je nu hebt) Waarom neem je dan niet gewoon "Spijt", kort maar krachtig, misschien is dat iets =D


    “Love is a contradiction.”

    Chace schreef:
    Je wil denk ik iets met spijt in de titel hebben? (ten minste, dat zit in de titel die je nu hebt) Waarom neem je dan niet gewoon "Spijt", kort maar krachtig, misschien is dat iets =D

    Hmm... Kan nog wel. Spijt hoeft nu niet per se in de titel te zitten. [:


    comfort in c h a o s

    Melancholia schreef:
    Wat een zagemensen hier zeg. :-)
    Maar ik weet eigenlijk ook niet echt iets sorry :/


    Home is now behind you. The world is ahead!