• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Midna: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alex Charles Sanz

    'Dat geloof ik best nouk maar ik wil het risico
    Nog niet nemen. Ik zal het mezelf nooit vergeven als je spijt krijgt. 'Ze drukte kusjes op mijn hand en ik glimlach.

    Nouka Walldorn

    'Dat geloof ik best nouk maar ik wil het risico nog niet nemen. Ik zal het mezelf nooit vergeven als je spijt krijgt,’ zegt hij en mijn gezicht vertrekt licht. Daarna laat ik zijn hand los en liet de mijne weer over zijn borst glijden. ‘Prima,’ mompelde ik, al was ik niet van plan zo gemakkelijk op te geven. Zachtjes kraste mijn nagels over zijn borst, buik en weer terug. Ik moest hem alleen zien te overtuigen dat ik er echt geen spijt van zou krijgen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex Charles Pryst

    Ik neemt haar vrije hand vast en verstrengel onze vingers. Ik laat mijn lippen over de huis in haar nek gaan en trok door wat ze met me doet. Dit zou niet makkelijk worden maar ik zou volhouden.

    Nouka Walldorn

    Zijn vingers verstrengelde zich met de mijne en ik huiverde licht toen zijn lippen mijn huid raakte. Mijn hartslag versnelde alweer langzaam en terwijl mijn hand nog over zijn borst heen streek zocht ik naar zijn mond. Zachtjes liet ik het puntje van mijn tong over zijn lippen glijden, drukte een kus op zijn mondhoek en vervolgens op zijn kaak waar ik van te voren zachtjes in beet. Verleiden, dat zou ik hem doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex Charles Pryst

    Haar tong streelde mijn liplen maar voor ik haar kan kussen drukte haar lippen in mijn nek en beet ze er zacjt in. 'Nouka werk nou mee. ' Kreun ik en moet glimlachen. 'Je maakt het me moeilijk.'

    Nouka Walldorn

    ‘Nouka werk nou mee,’ kreunt hij zachtjes en vanuit mijn ooghoeken zie ik hem glimlachen. ’Je maakt het me moeilijk.’
    Een speelse glimlach verschijnt op mijn gezicht terwijl ik weer kleine kusjes in zijn nek plaats en een spoor trek tot zijn kaak. ‘Hoezo maak ik het je moeilijk?’ fluister ik, zogenaamd in onwetendheid, en drukt vervolgens mijn lippen op de zijne.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 0:36 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex Charles Pryst

    Ik zucht en kus haar dan zacht en zo teder mogelijk. 'Ja je maal het me behoorlijk moeilijk nee tegen je te zeggen.' Dat ze net als ik geen shirt droeg maakte het nog een moeiljker.

    Nouka Walldorn

    'Dan zeg je toch geen nee,' mompelde ik terug en legde mijn hand, die de zijne nog steeds vast had, boven mijn borst zodat hij het versnellen van mijn hartslag kon voelen. Ik kuste zijn nek weer, zoog zachtjes op zijn huid zonder dat er rode plekken achterbleven en drukte de nagels van mijn andere hand zacht in zijn schouders.'Alsjeblieft?' Smeekte ik fluisterend tegen zijn lippen zodra de mijne die weer vonden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex Charles Pryst

    Ik schud houterig mijn hoofd. 'Nouka alsjeblieft. ' mompel ik en haakr mijn hand bij haar hart weg. 'Geloof me nu ik wil heel graag maar niet nu ik wil je gewoon beschermen oke? ' ik kus zacht haar wang.

    Nouka Walldorn

    Eventjes voelde ik me gekwetst en duwde mijn handen tegen zijn borst om afstand te houden. Ergens diep van binnen besefte ik dat hij het beste voor me wilde maar de rondgierende hormonen en het verlangen maakte het niet gemakkelijk. Beschaamd sloeg ik mijn ogen af en verborg mijn gezicht in mijn handen zodat hij het niet zag. 'Sorry..' Mompelde ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex Charles Pryst

    Ik nam haar handen vast. 'Ik moet juist sorry zeggen' mompel ik en trek haar dichter tegen me aan. 'Ik vind je heel leuk en ik wil geen dingen overhaasten snap je dat? '

    [ What have i missed?? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nouka Walldorn

    Ik schudde mijn hoofd van niet toen hij zei dat hij degen was die sorry moest zeggen en me dichter tegen zich aantrok. Tenslotte ben ik degene geweest die hem tot de laatste minuut probeerde te overtuigen. 'Ik snap het wel... Denk ik,' mompelde ik en verstrengelde mijn vingers met de zijne terwijl ik mij blik afgewend hield. 'Je maakt gevoelens en verlangens los die ik nog nooit eerder gevoelt heb,' fluisterde ik erachter aan en beet even op mijn lip. Hij zou de eerste zijn, in bijna alles, maar dat zei ik niet hardop.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 10:31 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alex Charles Pryst

    Ik knik en leun met mijn komen op haar schouder. 'Je hebt geen idee wat je met me doet Nouka. ' ik kus haar wang en streel met mijn handen over haar rug.

    Nouka Walldorn

    Ik sloot even mijn ogen toen hij mijn wang kuste en zachtjes met zijn handen over mijn rug streelde. Kippevel gleed over mijn lijf heen en als vanzelf streken mijn vingers weer lichtjes over zijn borst heen. 'Wat doe ik dan met je?' vroeg ik en al wist ik misschien ergens het antwoord al, ik wilde het van hem horen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'