• ...als ik niet héél snel Mockingjay van The Hunger Games in m'n handen heb. Die kutcliffhangers ook...
    En, ja, ik heb Catching Fire nu ookal uit, omdat ik zó nieuwsgierig was... Ik denk dat ik m'n moeder ga manipuleren om het laatste boek te kopen. Ik heb haar in ieder geval al overgehaald om de boeken ook te gaan lezen. ;]
    Hadden jullie zo'n zelfde gevoel toen nr. 2 uit hadden? Om meteen nr. 3 te gaan lezen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh god, die laatste boek hè... Niet normaal zielig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Don't read Mockingjay D:
    It's going to destroy your life! :[


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    ik moet deel 1 nog uitlezen.


    (Be)lieve in (you)rself

    ik moest een maand wachten totdat ik genoeg geld had voor het 3e boek dat was een HEL :c


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Dan moet je eens bezig zijn met lezen en opeens een stuk van het eerste boek vinden, dan loop je voor de rest van de dag pissed rond omdat je verder wil lezen (cat)

    Wat zit iedereen hier te mekkeren over het einde van Mockingjay? :'D
    Ik vond het een passend einde, iemand die twee keer door zoiets traumatisch én ook nog door een oorlog is getekend, kan niet aan het einde opeens alle problemen van zich afschudden.
    En misschien maken ze het verhaal wel anders in de films. Pfft. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jaa. Deel 3 vond ik heel raar, eerst krijg je echt een naar gevoel als je het uit hebt maar op zich, als je er een tijdje over nadenkt, zit er ook wel weer wat heel moois in het einde.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jabberjay schreef:
    Wat zit iedereen hier te mekkeren over het einde van Mockingjay? :'D
    Ik vond het een passend einde, iemand die twee keer door zoiets traumatisch én ook nog door een oorlog is getekend, kan niet aan het einde opeens alle problemen van zich afschudden.
    En misschien maken ze het verhaal wel anders in de films. Pfft. (joehoe)

    Dat hoop ik toch mooi niet... Tenminste dat ze in iedergeval geen dingen bij gaan verzinnen ofzo... (Wat wrs toch wel weer gaan doen, duhhh).
    Ik ben benieuwd, ik ben nu bij hoofdstuk 14 van part 2 (ik ben even zo aardig om geen spoilers achter te laten ^^)


    Deep inside, I've never felt alive

    Vivace schreef:
    (...)
    Dat hoop ik toch mooi niet... Tenminste dat ze in iedergeval geen dingen bij gaan verzinnen ofzo... (Wat wrs toch wel weer gaan doen, duhhh).
    Ik ben benieuwd, ik ben nu bij hoofdstuk 14 van part 2 (ik ben even zo aardig om geen spoilers achter te laten ^^)

    Nee, ze gaan het niet helemaal omgooien, maar ik denk wel dat het einde aangepast wordt om een beetje een gelukzalig gevoel af te geven. Ze hebben Madge er waarschijnlijk wel uitgelaten, bummer!
    Maar ja. Nog een aantal weekjes wachten en we weten wat er gaat gebeuren! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het echt geen geweldige boeken, sorry.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jabberjay schreef:
    Wat zit iedereen hier te mekkeren over het einde van Mockingjay? :'D
    Ik vond het een passend einde, iemand die twee keer door zoiets traumatisch én ook nog door een oorlog is getekend, kan niet aan het einde opeens alle problemen van zich afschudden.
    En misschien maken ze het verhaal wel anders in de films. Pfft. (joehoe)


    Het was zo afgeraffeld. Een kort stukje over Katniss waarin duidelijk werd dat ze niet echt gelukkig was en dat was het. Ik had zo graag meer willen weten over hoe ze nu leefden, hoe het nu was in Panem, de namen van die kinderen en hoe het nu met de andere personages dan ging. Dat had niet uitgebreid gehoeven in nog een compleet hoofdstuk, maar dit was wel heel kort D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik vond dat alle boeken een roteinde hadden... ook de laatste sorry...
    maar t blijven awsome boeken


    Hell is what you make it.

    Jep. Maar ik vond 'm tegenvallen. Het eerste en tweede boek vond ik veeeeel leuker.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ja, ik ontplofte bijna van frustratie! Die cliffhangers zijn ontzettend irritant!


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.