• LUILAKKEN.
    maar ik hou wel van jullie hoor.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:24 ]


    Some things are changing too much.

    HAHAHA, ik hoorde zo'n deuntje van 'An idiot abroad', dus ik vrolijk met dat deuntje mee doen, rol ik uit bed en flikker ik op de grond xd
    Auw...

    Narry schreef:
    (...)
    Ohja tantes advies is ook altijd heel goed ;D
    Well I like a boy very very much, let's name him Sander, want zo heet hij ook xd Oke faal, anyway... Ik heb dus een tekening voor hem gemaakt, waar ook op staat 'I like you'. Er staat alleen geen naam op... Ik wil het dus morgen na school in zijn kluisje stoppen, zodat hij het dinsdag vind.
    Maar iets zegt me dat hij er achter gaat komen dat het van mij komt D:
    Dus nu weet ik niet of ik het wel of niet moet doen? Want ik ben echt een schijterd in dat zulk dingen --'


    Hmm, ik zou het wagen. & wat dan nog dat hij merkt dat het van jou is, wie weet vindt hij het zo schattig en wordt het wat (:


    i'm broken, do you hear me.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    Hmm, ik zou het wagen. & wat dan nog dat hij merkt dat het van jou is, wie weet vindt hij het zo schattig en wordt het wat (:

    Of hij vind het echt vreselijk, gaat me haten en weg aardigheid ):

    Narry schreef:
    Meh, waarom hoeven jullie allemaal nog maar 1 week? D:
    Ik moet nog twee weken --'

    ik ook hoor.
    alleen ben ik dankzij de 24 uurs marathon op vrijdag vrij (:


    Some things are changing too much.

    CHUCKBASS schreef:
    Wel Sanne, dat klinkt wel leuk
    Maar ik moet zondags wel werken --'

    & DUH IK HELP JE OVERLEVEN JOELLA !

    YAY
    maar ik wil jou ook meeten ):


    Some things are changing too much.

    Narry schreef:
    (...)
    Ohja tantes advies is ook altijd heel goed ;D
    Well I like a boy very very much, let's name him Sander, want zo heet hij ook xd Oke faal, anyway... Ik heb dus een tekening voor hem gemaakt, waar ook op staat 'I like you'. Er staat alleen geen naam op... Ik wil het dus morgen na school in zijn kluisje stoppen, zodat hij het dinsdag vind.
    Maar iets zegt me dat hij er achter gaat komen dat het van mij komt D:
    Dus nu weet ik niet of ik het wel of niet moet doen? Want ik ben echt een schijterd in dat zulk dingen --'


    Mamma Chanou kon het niet laten om weg te blijven.
    Maar ik zou zeggen: gewoon doen. Of hij er nou achter komt of niet.
    Ik weet dat je bang bent, maar ik weet ook dat je er klaar voor bent.
    Anders had je het nooit in je hoofd gehaald om een hint tegen. (:
    En ik weet zeker dat, ookal als hij weet dat het vanjou is, dat hij er goed mee om zou gaan.

    Ik heb mijn eerste grote liefde ook meer dan eens verteld dat ik hem leuk vond. Erger nog, dat ik van hem hield. En hij is mijn totale tegenpool in elk opzicht, dus ook echt een type waarvan je zou denken dat hij er misbruik ban zou maken of je juist zou laten vallen of zou uitlachen.
    Maar we zijn altijd vrienden gebleven omdat hij er nooit op in gegaan is. (:
    En het was prima, ik heb er geen spijt van gehad


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Heeft Chelsea eigenlijk ooit nog mijn brief gekregen? Zo niet had ik er denk ik nooit Belgenland op moeten zetten xd

    CHARRY schreef:
    (...)

    Mamma Chanou kon het niet laten om weg te blijven.
    Maar ik zou zeggen: gewoon doen. Of hij er nou achter komt of niet.
    Ik weet dat je bang bent, maar ik weet ook dat je er klaar voor bent.
    Anders had je het nooit in je hoofd gehaald om een hint tegen. (:
    En ik weet zeker dat, ookal als hij weet dat het vanjou is, dat hij er goed mee om zou gaan.

    Ik heb mijn eerste grote liefde ook meer dan eens verteld dat ik hem leuk vond. Erger nog, dat ik van hem hield. En hij is mijn totale tegenpool in elk opzicht, dus ook echt een type waarvan je zou denken dat hij er misbruik ban zou maken of je juist zou laten vallen of zou uitlachen.
    Maar we zijn altijd vrienden gebleven omdat hij er nooit op in gegaan is. (:
    En het was prima, ik heb er geen spijt van gehad

    Oke, dit zet me toch aan het denken... En ik denk dat je wel gelijk hebt... Maar alsnog is het eng ):
    Thank you momy, I love you <33

    Narry schreef:
    (...)
    Oke, dit zet me toch aan het denken... En ik denk dat je wel gelijk hebt... Maar alsnog is het eng ):
    Thank you momy, I love you <33


    Ik weet dat het eng is, de eerste keer dat ik zei dat ik hem leuk vond was toen we ruzie hhaddenen ik had hem geblokt nadat ik het stuurde. Dat was ook een "OH SHIT, DAT WAS IK EIGENLIJK NIET VAN PLAN" moment, maar alles kwam goed (:
    I love you too <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Narry schreef:
    Heeft Chelsea eigenlijk ooit nog mijn brief gekregen? Zo niet had ik er denk ik nooit Belgenland op moeten zetten xd


    nee hahah ik heb hem nooit aangekregen xD


    i'm broken, do you hear me.

    ESTHER!
    Ik zou het ook gewoooon doen, niet geschoten is altijd mis ea! Ik snap helemaal waar je mee zit.
    Ik ben zelf ook echt verschrikkelijk in zo'n dingen en ergens ben ik blij dat ik nog nooit verliefd ben gworden, want dat zou echt mega falen.
    Maar ik zou het in ieder geval proberen in zijn kluis duwen! ((:

    Ik hoop wel dat je het in een kluisje kan duwen als hij dicht is. Mij lukte het toen niet, toen ik een kaart voor een vriendin erin wilde duwen. Maar overal zijn de kluisjes anders. haha.


    every little thing is gonna be alright.

    CHUCKBASS schreef:
    (...)

    nee hahah ik heb hem nooit aangekregen xD

    D: Whut!? Haat aan de postbodes ):.
    Achja, dan stuur ik je van de week nog wel 1, goed? Zou je me dan je adres nog een keer willen pb'en?

    Ik heb het intro muziekje van skins in mijn hoofd (:


    Some things are changing too much.

    PayneCake schreef:
    ESTHER!
    Ik zou het ook gewoooon doen, niet geschoten is altijd mis ea! Ik snap helemaal waar je mee zit.
    Ik ben zelf ook echt verschrikkelijk in zo'n dingen en ergens ben ik blij dat ik nog nooit verliefd ben gworden, want dat zou echt mega falen.
    Maar ik zou het in ieder geval proberen in zijn kluis duwen! ((:

    Ik hoop wel dat je het in een kluisje kan duwen als hij dicht is. Mij lukte het toen niet, toen ik een kaart voor een vriendin erin wilde duwen. Maar overal zijn de kluisjes anders. haha.

    Ik wil ook niet verliefd worden, ik haat het gevoel, srsly.
    Maar ik had al getest of het wou, en bij ons lukt het wel, ik moet alleen zorgen dat het niet in het kluisje komt van de gene boven hem, dat is knap lullig xd

    Ugh, ik moet maar gaan slapen, ik krijg last van brandend maagzuur. En anders ben ik dinsdag dood en vermoord mijn moeder me, logica van niets.
    Anyway, heel erg bedankt voor jullie hulp, ik ben bang dat ik het maar gewoon moet doen D:
    I love you all <3333