• Ik weet niet of hier al een topic voor is, maar goed! Sinds 14 februari is Ariana haar eerste, echte videoclip uit met de naam Put Your Hearts Up. Het liedje was trouwens al een paar weken/maanden eerder uit, dus misschien dat je hem al kent. Het refrein kan ook bekend voorkomen, aangezien het van een bepaald liedje af is, jaj. (:

    Wat vinden jullie ervan? Van mij had ze wel wat minder "bruin" mogen zijn, aangezien ze voor mij echt overkomt als een wortel, maar goed.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik weet niet. Het liedje klinkt goed, maar ik blijf een beetje bij dat grappige meisje van Victorious (ja, ik kijk soms nog nicklodeon :P) Het is gewoon zo'n image die bij haar in mijn hoofd gegrifd staat.
    Maar ze ziet er erg wortelachtig uit ja...
    Verder klinkt het liedje wel goed!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ze is indeed veels te bruin, en ik vind de clip ook niet goed. Maar ik heb het niet zo voor Ariana Grande. (cat)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    nah, I don't like it. Ze is me een beetje te 'popperig' & het liedje ook (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:30 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Ellis schreef:
    Ze is indeed veels te bruin, en ik vind de clip ook niet goed. Maar ik heb het niet zo voor Ariana Grande. (cat)


    comfort in c h a o s

    Ze is inderdaad best wel.. oranje. Al vind ik haar haar wel echt een mooie kleur. En als ik eerlijk ben vind ik de clip niet zo bij het liedje passen.. maar dat kan ook aan mij liggen (krul)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 19:34 ]

    Ik vind haar zooo leuk in Victorious, maar dit faalt eigelijk een beetje vind ik... Al is het liedje niet eens zo slecht en zingt ze ook niet slecht


    Happy Birthday my Potter!

    Hooligan schreef:
    Ze is inderdaad best wel.. oranje. Al vind ik haar haar wel echt een mooie kleur. En als ik eerlijk ben vind ik de clip niet zo bij het liedje passen.. maar dat kan ook aan mij liggen (krul)


    Vind ik ook niet hoor, ik vind de videoclip echt vreselijk, haha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ellis schreef:
    Ze is indeed veels te bruin, en ik vind de clip ook niet goed. Maar ik heb het niet zo voor Ariana Grande. (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wat een vreselijk kut nummer.


    -

    Ben ik de enige die denkt dat ze slecht playbackt?
    Het ziet er onnatuurlijk uit (no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het is een verschrikkelijk nummer. Het is weer een typisch eerste liedje van zo'n disneymeisje die wil gaan zingen. Sorry, maar zo komt het bij mij over. Haar covers zijn way beter


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lol, ze is een wortel.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maitresse schreef:
    Ben ik de enige die denkt dat ze slecht playbackt?
    Het ziet er onnatuurlijk uit (no_chears)

    *le pause Dubstep*
    Hm, laat ik dit eens luisteren..
    *na 20 seconden klikt eigen muziek weer aan*

    Wortel.

    Carrot spotted on the road, where's Louis? (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask