• Ik wist niet of deze hier moest of in het forum voor boeken..

    Nou, ik krijg dinsdag dat boek binnen. Heeft iemand het boek al een keer gelezen en is het leuk/grappig/weetikveel? Het leek mij wel leuk, namelijk.
    Greetzz :3


    Weird is Wonderful.

    Ik vond die van de fabeldieren wel leuk geloof ik:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Eevee schreef:
    Ik heb hem gevonden op Bol.com, bedankt!
    Nu heb ik nog een vraag ;x
    Zitten er ook plaatjes in, toevallig?
    Klinkt als een kinderachtige vraag, maar ik vind dat altijd leuk en zo kan ik altijd mijn eigen fantasie los laten gaan :)
    xo


    Getekende of?.. Ik heb hem nog niet, maar bij de inkijkdinges zag ik getekende, kleine plaatjes.

    Nu heb ik ook Zwerkbal door de jaren heen besteld ;a.


    Weird is Wonderful.

    Gewoon, plaatjes van die fabeldieren, zeg maar.
    Ik zag geen plaatjes, vandaar dat ik het vroeg maar volgens een andere user die hier op reageerde -kan ff niet zien ;x- wel :)
    Ben benieuw hoe dat Zwerkbal boek is! Geef je me een korte recensie/samenvattig? :)
    xo


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Gewoon, plaatjes van die fabeldieren, zeg maar.
    Ik zag geen plaatjes, vandaar dat ik het vroeg maar volgens een andere user die hier op reageerde -kan ff niet zien ;x- wel :)
    Ben benieuw hoe dat Zwerkbal boek is! Geef je me een korte recensie/samenvattig? :)
    xo


    Ofcourse! ;a. Ik krijg alles Dinsdag binnen, de wand en Zwerkbal door de eeuwen heen op Dinsdag en ik moet twee dagen wachten om het boek voor de Fabeldieren te kunnen lezen aangezien ik dan pas naar papa ga (hij is zo slim geweest om de Fabeldieren naar hemzelf te sturen xd).


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    (...)

    Ofcourse! ;a. Ik krijg alles Dinsdag binnen, de wand en Zwerkbal door de eeuwen heen op Dinsdag en ik moet twee dagen wachten om het boek voor de Fabeldieren te kunnen lezen aangezien ik dan pas naar papa ga (hij is zo slim geweest om de Fabeldieren naar hemzelf te sturen xd).


    Thankyouu!
    Ik krijg het ook dinsdag binnen (:
    Mams heeft het bestelt als laat verjaardagscadeau (lees; 24-11) dus das wel lief van haar en ze stuurt het naar het huis van me paps, waar ik dan woon (:
    Ik kan eerlijk gezegt écht niet wachten, ik ben niet zo'n grote Potterhead, maar had er wel duizende stories over en heb alle boeken gelezen in twee maanden ;x.


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    (...)

    Thankyouu!
    Ik krijg het ook dinsdag binnen (:
    Mams heeft het bestelt als laat verjaardagscadeau (lees; 24-11) dus das wel lief van haar en ze stuurt het naar het huis van me paps, waar ik dan woon (:
    Ik kan eerlijk gezegt écht niet wachten, ik ben niet zo'n grote Potterhead, maar had er wel duizende stories over en heb alle boeken gelezen in twee maanden ;x.


    Dan ben je wel een èchte Potterhead hoor! xd. Ik kan ook niet wachten, ook niet op de wand/Toverstok van Loena Leeflang ;a. En zeker niet op die boeken XD! Conclusie: I like you ;a.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:02 ]


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:
    (...)

    Dan ben je wel een èchte Potterhead hoor! xd. Ik kan ook niet wachten, ook niet op de wand/Toverstok van Loena Leeflang ;a. En zeker niet op die boeken XD! Conclusie: I like you ;a.


    Oh, hahaa xd. Hoe zit dat met zo'n wand dan? Het klinkt heel erg leuk, alleen klinkt het een beetje vaag. Hoe ziet zoiets er uit dan, zegmaar?
    Thaaanks, another Potterhead ilike ;D


    ' Nyctophilia '



    This thing! Echt uit hout gesneden. Een gewone houten stok eigenlijk, maar het is geweldig, zo'n ding. -wil alles van Luna- Dan kan je met vrienden echt HP RPG'en in real xd. Een replica dus ;a.


    Weird is Wonderful.

    SorrowS schreef:



    This thing! Echt uit hout gesneden. Een gewone houten stok eigenlijk, maar het is geweldig, zo'n ding. -wil alles van Luna- Dan kan je met vrienden echt HP RPG'en in real xd. Een replica dus ;a.


    Holy cow! Die is echt fcking vet!! (H)__(H) xd.
    Zullen we in pb verder gaan, we schoppen het topic alleen maar verder omhoog xD.


    ' Nyctophilia '

    Yes, I read it. Hij is eeeeeecht heel leuk haha.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik heb die bijboekjes ook allemaal. Het is bij-informatie, maar ze zijn wel allemaal in de boeken zelf genoemd en dat maakt het leuk :) Om erover te lezen, wat zij, de personages, ook lezen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg, ik wist niet dat die boeken uit de boeken (wat een zin) echt bestaan!
    En ik wil ook zo'n toverstok/wand!!!
    *gaat bestellen*
    Nou ja, eigenlijk ging ik sparen maar kom :)
    Ehh... Bedankt dat ik het nou weet?


    This is the day you shall always remember as the day you almost caught captain Jack Sparrow

    xKimberley24 schreef:
    Omg, ik wist niet dat die boeken uit de boeken (wat een zin) echt bestaan!
    En ik wil ook zo'n toverstok/wand!!!
    *gaat bestellen*
    Nou ja, eigenlijk ging ik sparen maar kom :)
    Ehh... Bedankt dat ik het nou weet?


    XD, no problem (:.


    Weird is Wonderful.

    Ik vind hem wel leuk (:
    Ik heb ook zwerkbal door de eeuwen heen en ook de vertelsels van baker de bard

    Die boek is ZO grappig! Vooral met alle commentaar/galgje-spelletjes van Ron en Harry en Hermelien.


    Define "good".