• (Het valt niet echt helemaal onder 'school', maar dit leek me toch het beste. Verander maar als het moet.)


    Is hier iemand die perfect weet hoe je een CV moet schrijven en me dit zou willen vertellen of tonen? (Inhoud + binnormen + tips)
    Het is gewoon voor een vakantiejob.

    Via google vind ik niet veel nuttigs.

    Ik twijfel namelijk nog vaak bij dingen. Bijvoorbeeld: Ik heb een getuigschrift van dactylo (blindtypen), is dit iets dat op je CV vermeld zou mogen/moeten worden?

    Als iemand een voorbeeldCV heeft, zou je die dan willen doorsturen? Via pb geef ik mijn mail wel. Natuurlijk doe ik niets met de informatie die erin staat, maar je mag evengoed persoonlijke gegevens blanco laten.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb dat laatst gehad bij handel&administratie, ik zal straks mijn boek even zoeken, en dan kan ik je de informatie doorgeven? (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yuztice schreef:
    Ik heb dat laatst gehad bij handel&administratie, ik zal straks mijn boek even zoeken, en dan kan ik je de informatie doorgeven? (;


    Zou super zijn!



    Informatie en/of tips van anderen zijn ook nog altijd welkom!


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Zou super zijn!



    Informatie en/of tips van anderen zijn ook nog altijd welkom!


    Okay. (: Dan doe ik dat even na het eten. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yuztice schreef:
    (...)

    Okay. (: Dan doe ik dat even na het eten. (;


    Dankje! ^^


    If we had not a soul, music would have created it.

    Uhm, ik typte dat in bij Google. En toen kreeg ik een CV voorbeeld en dat vulde ik in.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Uhm, ik typte dat in bij Google. En toen kreeg ik een CV voorbeeld en dat vulde ik in.


    Had ik ook gevonden, maar die was zodanig beperkt dat ik wel merkte dat het geen goede was. (Of jij zou een andere gevonden moeten hebben.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Had ik ook gevonden, maar die was zodanig beperkt dat ik wel merkte dat het geen goede was. (Of jij zou een andere gevonden moeten hebben.)


    Dit is degene die ik heb gebruikt, heb hem ook al gebruikt bij solicitaties. :Y)

    Je kan antuurlijk ook zelf dingen toevoegen die je belangrijk vindt.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 17:49 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wij hebben dat vaak moeten schrijven. Zeker in het 5e en 6e middelbaar. De mijne waren altijd redelijk goed. Ik wil die taak wel eens opzoeken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sorry, ik weet het niet. Ik weet pas sinds net wat het is. Ik dacht eerst dat ze een cv-ketel bedoelden.
    Gaat nog wat worden met mij, maar in ieder geval, succes!!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    ik ga je een pb sturen met mijn cv
    ofcourse niet met mijn persoonlijke gegeven
    maar zo heb ik wel 2 baantjes en 2 stageplekken gevonden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.